برپایی میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل برگزاری نمازجمعه شیراز

به مناسبت هفته دولت، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسایل بهداشت و درمان مردم در محل برگزاری نماز جمعه در حرم شاهچراغ(ع) شیراز حضور یافتند.

به گزارش ایران ریپورتس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه گفت: برپایی میز خدمت و حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل نماز جمعه، نشان دهنده خدمات موثر و اثربخش این مجموعه است که شهروندان می توانند مسایل حوزه بهداشت و درمان خود را مطرح می کنند.

مهندس«محمدباقر عسکری» با اشاره به بحران کروناویروس و دغدغه‌های مردم در این زمینه افزود: حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بین نمازگزاران، فرصتی است که شهروندان بتوانند مسایل مربوط به بیماری کووید۱۹ و واکسیناسیون علیه این بیماری را مطرح کنند.

او پیگیری و مرتفع ساختن مسایل مربوط به حوزه درمان، هزینه های درمانی، کمبودهای دارویی، آموزش مجازی دانشجویان علوم پزشکی، امکانات بهداشتی، توزیع داروهای کرونا و قراردادهای پیمانکاران دانشگاه را از دیگر خدمات میز خدمت دانشگاه در محل برگزاری نماز جمعه شیراز عنوان کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: با حضور مسوولان دانشگاه در میز خدمت، شهروندان می توانند مطالبات خود را درخواست و نیازهای حوزه بهداشت و درمان خود با مسوولان در میان بگذارند.

مدیر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه همچنین با اشاره به فعالیت میز خدمت دانشگاه در محل ورودی ساختمان مرکزی دانشگاه گفت: متقاضیان می توانند برای رفع نیازهای بهداشت و درمان و مشاوره هرگونه خدمات مرتبط با این دانشگاه، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به محل میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

به مناسبت هفته دولت، میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور مسوولان دانشگاه در محل برگزاری اقامه نماز جمعه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، برپا شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.