اولین مدیر زن در اداره های آموزش و پرورش فارس منصوب شد

برای نخستین بار در استان فارس، مسئولیت مدیریت یکی از اداره‌های چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان شیراز به یک بانوی فرهنگی سپرده شد.

به گزارش ایران ریپورتس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس طی مراسمی ضمن تکریم و قدردانی از احمدرضا حسن شاعلی، مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز، شهربانو حاصلی، به عنوان مدیر این ناحیه معرفی و منصوب شد.

وی گفت: از اینکه امکان سپردن سکان هدایت یکی از اداره‌های مهم آموزش و پرورش شیراز به دست توانمند یکی از بانوان فرهنگی فراهم شد، بسیار خرسند هستم.

محمدخلیل عسکری خاطرنشان کرد: عدالت تربیتی، از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش است و رویکرد انقلاب و دولت نیز همین بوده و رهبرمعظم انقلاب هم به آن تاکید ویژه دارند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ارتباط مسئولین آموزش و پرورش با معلمین، حلقه مفقوده‌ای است که موجب آگاهی مستقیم و بی واسطه مدیران از مشکلات موجود و ایجاد انگیزه در فرهنگیان می شود.

عسکری ضمن اشاره به ضرورت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش فارس، گفت: اعتقاد داریم تحولات بنیادین و اساسی باید به دست جوانان متفکر و خلاق اتفاق بیفتد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت و توانمندی زنان گفت: بخش بزرگی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل می‌دهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی کشور در کنار بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.

عسکری گفت: انتظار است با بررسی وضع موجود نیازسنجی دقیقی از وضعیت آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی انجام شود تا بتوان با یک اولویت بندی معقول به مسایل و مشکلات این ناحیه رسیدگی کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.