افزایش ۳۰۰ درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های آتش نشانی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به افزایش ۳۰۰ درصدی فضاهای ورزشی ایستگاه های تابعه سازمان آتش نشانی شیراز اشاره کرد و افزود: افزایش فضاهای ورزشی در ایستگاه های عملیاتی روند رو به رشدی را در کسب مقامات مختلف ورزشی توسط آتش نشانان شیراز رقم زد.

به گزارش ایران ریپورتس،  محمدهادی قانع ادامه داد: در دو سال گذشته آتش نشانان شیرازی با حضور موثر خود در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور و استان موفق به کسب مقامات برتر شدند، تا جایی که با سپری شدن مسابقات ورزشی در سال های 98 و 99 آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز در 12 رشته ورزشی موفق به کسب 16 مقام اول، 7 مقام دوم و یازده مقام سوم در سطح کشور و استان شدند.
وی با بیان اینکه ورزش در آتش نشانی بعنوان یکی از ملزومات اصلی این حرفه شناخته می شود، گفت:  با توجه به میزان آمادگی جسمانی در کیفیت عملیات ها با بررسی کارگروه های ورزشی در آتش نشانی شیراز اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی نیز در شرایط سخت کرونایی و وجود ممنوعیت ها با حضور داوران در ایستگاه های آتش نشانی شروع شد.
وی افزود: این مسابقات در آبان ماه  1399در ایستگاه  7 فرصت شروع شد و 350نفراز همکاران در 11 رشته ی  ورزشی و انجام 700 مسابقه  به رقابت پرداختند که در اردیبهشت 1400 با قهرمانی ایستگاه 7 فرصت شیرازی ، نائب قهرمانی ایستگاه 17قهرمانان و سومی ایستگاه 3 ماذون قشقایی به پایان رسید.
قانع تصریح کرد: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات از اهداف این المپیاد بود.
این مقام مسئول در پایان به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه سازمان آتش نشانی شیراز اشاره و عنوان کرد: پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه 1400 مراسمی با حضور مسئولین سازمان برگزار و در طی آن از آتش نشانان برتر در کسب عناوین قهرمانی ورزشی تجلیل به عمل آمد.
امید است در سالهای آتی با بهبود شرایط کرونایی و انجام فعالیت ها و مسابقات ورزشی بیشتر فرصت هایی ایجاد کنیم که همکاران در بالاترین سطح آمادگی به شهروندان خدمات رسانی کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.