استاندار فارس اعلام کرد؛ توسعه متوازن هدف اصلی در برنامه ریزی های استان فارس

استاندار فارس گفت: هدف نهایی برنامه‌ریزی در استان فارس توزیع متوازن و عدم تمرکز گرایی در یک شهرستان است.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر یکشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس بیان کرد: یکی از اهدافی که باید مورد توجه برنامه ریزان استان فارس باید عدم تمرکز گرایی برای یک شهرستان است و باید برنامه‌ها به گونه‌ای در فارس تنظیم گردد که تمام استان از این برنامه‌ها بهره مند گردند.

وی تصریح کرد: فارس با توجه به توانایی‌های که در حوزه دانش بنیان دارد باید در این امر پیشرو و پرچمدار باشد از این رو عنصر دانش بنیان بودن در برنامه ریزی های استان فارس باید عضوی از اصول اساسی برنامه ریزی باشد.

استاندار فارس در ادامه متذکر شد: توسعه فارس از مسیر بهره گیری از انرژی‌های نو، علوم جدید و شرکت‌های دانش بنیان می‌گذرد پس باید سمت و سوی برنامه‌ها به این موضوع اهمیت بیشتری دهد البته لازم به ذکر است که مردم پایه بودن فعالیت‌های اجتماعی نیز نقش ویژه ای در افزایش کاربری برنامه‌ها در فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی دارد.

ایمانیه با اشاره به طرح صیانت از خانواده تصریح کرد: این طرح به زودی در استان و کشور اجرایی خواهد شد و در راستای حمایت از خانواده نیز باید برنامه ریزی به گونه‌ای باشد که خانواده‌ها در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی بیشتر از گذشته فعالیت کنند.

به گفته این مقام مسئول ترویج فرهنگ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌تواند مشکلات و مسائل اجتماعی را تا حد قابل توجه‌ای کاهش دهد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.