اجرای دو طرح اطعام و احسان حسینی در فارس همزمان با سراسر کشور

مدیر کل کمیته فارس از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم الحرام تا پایان ماه صفر در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

اجرای دو طرح اطعام و احسان حسینی در فارس همزمان با سراسر کشور

به گزارش ایران ریپورتس، محمد بذرافشان طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی-بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

وی در خصوص اجرای این طرح ها در استان فارس گفت: جهت اجرای طرح اطعام حسینی(تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان) و ایجاد بیش از ۳۰۰  آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه ها، اردوگاه ها، هیئات مذهبی، تکایا و موکب های حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده می شود.

بذرافشان در ادامه افزود: علاوه بر طرح اطعام حسینی،  طرح احسان حسینی نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی-بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می شود.

مدیر کل امداد فارس گفت: طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در شب تاسوعا با نام قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل و شب عاشورا با نام سید الشهدا اتفاق می افتد.

وی یاد آور شد: سال گذشته خیران نیک اندیش استان در تهیه قریب به ۲ میلیون و ۵۰۰ پرس غذای گرم و بسته های معیشتی-بهداشتی با اعتبار بیش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند که پیش بینی می‌شود همکاری خوبی را در این زمینه از سوی خیران شاهد باشیم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.