شهردار مرودشت مشخص شد+ سوابق

صابر فرهادی با ۴ رای موافق شهردار مرودشت شد.

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از خبرگزاری فارس، شورای اسلامی این شهر پس از اولین انتخاب ناموفق خودشان 《حمید شهبازی》که متاسفانه نارو زد و جو اجتماعی و روانی شهر را به شدت به هم ریخت، بالاخره با تصمیمی عاقلانه، بومی گزینی کردند .

اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت بالاخره پس از اتفاقات پیش آمده انتخاب قبلیشان با برگزاری جلسات فشرده و بحث و تبادل نظرهای فراوان صابر فرهادی که از بدنه شهرداری می باشد به عنوان شهردار مرودشت انتخاب کردند .

فرهادی نیرویی جوان، بسیار توانمند و با تجربه و در واقع آماده کار است .

وی که کارشناسی ارشد عمران دارد و در حوزه شهر و شهروندی بسیار متبحر هست، کارمند شهرداری است و در کارنامه مدیریتی خود معاونت فنی و شهرسازی شهرداری و همچنین شهردار شهر تازه تاسیس زنگی آباد مرودشت دارد و خوشبختانه بسیار هم تاثیر گذار بوده است .

حال شهر مرودشت با این بومی گزینی چندین گام جلو هست چرا که همگان اذعان دارند شهر مرودشت به عنوان دومین کلان شهر پر جمعیت فارس تا یک شهردار غریبه بخواهد اشرافیت کامل از همه موضوعات و مشکلات شهر پیدا کند بسیار زمان بر است .

مردم شهر مرودشت که تمایل زیادی به بومی گزینی داشتند حال این انتخاب را به فال نیک گرفته اند و خوشحال از این موضوع هستند و همراهی و حمایت خود را اعلام کرده اند.

انتهای پیام/م

Leave a Reply

Your email address will not be published.