رشد ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: با توجه به آمارهای احصا شده از محورهای مواصلاتی استان فارس در فصل بهار تردد در جاده‌های فارس ۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایران ریپورتس، علیرضا راستیار بیان کرد: با توجه به آمارهای سامانه تردد شمار در استان فارس میزبان ترددهای خودرو در مسیرهای مواصلاتی استان از ۱۲۹ میلیون و ۸۳۰ هزار تردد گذر کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است.

او اضافه کرد: محورهای شیراز – مرودشت و بالعکس، کمربندی پل فسا شیراز و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی سه ماهه اول امسال داشته‌اند.

راستیار خاطرنشان کرد: طی فصل بهار در استان فارس بیش از ۱۷ میلیون تردد خودروهای سنگین نیز به ثبت رسیده است که محورهای کمربندی پل فسا شیراز و شیراز – مرودشت بالاترین میزان تردد سنگین را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تردد مبادی ورودی استان بیش از شش میلیون و تردد از مبادی خروجی استان نزدیک به شش میلیون و ۲۰۰ هزار بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در سه ماهه اول امسال محورهای کمربندی شیراز، شیراز – قائمیه و آباده -ایزدخواست بیشترین تخلفات سرعت را ثبت کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.