پیام تبریک امام جمعه شهرستان فراشبند به مناسبت هفته هلال احمر

امام جمعه شهرستان فراشبند در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

واژه جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی از قبیل ایثار، از خود گذشتگی،انسانیت و احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی عجین شده است. انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده قوی ،امیدواری و دل های سرشار از شور وشوق همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.

انسانهای شریف و متعهدی که در کسوت پرسنل، نجاتگر، جوانان و داوطلب بهترین دوران عمر خود را در راه خدمت به گرفتاران و حادثه دیدگان سپری می کنند و بفرموده حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه وآله)«وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛هر کسی فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری وکمک می طلبدو به یاری او نرود، مسلمان نیست.»جامعه عمل می پوشانند.

در کشور حادثه‌خیز ما همه نگاه‌ها درهنگام خشم و قهر طبیعت ، حوادث غیر طبیعی به هلال احمر است و انتظارهای به حق مردم مسئولیت این جمعیت را سنگین‌تر کرده است، اما خادمان ملت در جمعیت هلال احمر بر پیمان خود با مردم مصمم و استوار هستند و چون همیشه معتقدند هلال‌احمر آنچه دارد «از مردم» و «برای مردم» است.

اینجانب هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ را که فرصتی است مناسب برای تکریم و تجلیل از افرادی که برای نجات همنوعان خویش از چنگال حوادث روز و شب اهتمام می ورزند، را به تمامی اعضای سخت کوش جمعیت هلال احمر فراشبند، و همه کسانی که در مسیری تحقق آیه شریفه «و من احیاها، فکانما احیاالناس جمیعا» جان پاک خود را برای نجات انسان های حادثه دیده فدا کردند،خانواده معظم شهدای امدادگر، پیشکسوتان، بازنشستگان و کارکنان خدوم این شهرستان و تمامی کسانی که دل در گرو خدمت نهادند تبریک عرض مینمایم.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.