جابجایی دکل فشار قوی بدون خاموشی در بلوار رحمت شیراز

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از جابجایی دکل فشار قوی بدون خاموشی، برای احداث تقاطع غیرهمسطح رحمت احمدی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با اشاره به ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح رحمت احمدی در شیراز، از
جابجایی دکل فشار قوی بدون خاموشی برای احداث این تقاطع خبر داد و گفت: این جابجایی به درخواست شهرداری شیراز و با نظارت کامل کارکنان برق منطقه‌ای فارس، انجام شد.

وی با تاکید بر ضرورت جابجایی دکل و افزایش ارتفاع، افزود: احداث این تقاطع دسترسی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دسترسی از سمت جنوب به شمال و بافت تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر شیراز را نیز تسهیل می‌کند. همچنین در کنترل ترافیک بلوار رحمت بسیار موثر است.

حقیقی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه مذکور، اظهار کرد: از مشخصات بارز این پروژه میتوان به جابجایی سه دکل برق فشار قوی، افزایش ارتفاع دکل‌ها به میزان ۵ متر، احداث فونداسیون جدید به ارتفاع ۵ متر ، جابجایی در مدت ۳۶ ساعت و عدم خاموشی مشترکین اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس با بیان اینکه پروژه ذکر شده، نمونه‌ای از همکاری و تعامل بین شهرداری و شرکت برق منطقه‌ای فارس برای اجرای پروژه‌های عمرانی بدون ایجاد وقفه در خدمات‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: همکاری شهرداری شیراز و برق منطقه‌ای بر اهمیت این پروژه افزوده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.