دعوت از کارجویان برای ثبت نام در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز

مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز گفت: فراخوان ثبت‌نام در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز  منتشر شد و کارجویان تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش ایران ریپورتس، سجاد تقوایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: علاقه مندان برای نام‌نویسی به نشانی B۲n.ir/karjo۱ و برای ثبت‌نام در تور بازدید شغلی B۲n.ir/worktour مراجعه کنند.
مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز گفت:نخستین نمایشگاه کار در دانشگاه شیراز هشتم تا ۱۰خردادماه ۱۴۰۳ به منظور تعامل مستقیم کارجو و کارفرما برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:در این رویداد، صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی خود را ارائه می‌کنند و دانشجویان، دانش‌آموختگان و دیگر کارجویان با مراجعه به نمایشگاه کار، با کسب اطلاعات درباره کارفرمایان، رزومه خود را ارسال و با نمایندگان آنها به‌طور مستقیم گفت‌وگو می‌کنند.

مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز عنوان کرد: از نتایج برگزاری این رویداد برای کارفرمایان، تبلیغ و ارتقای برند و تأمین نیروی متخصص و برای قشر کارجو، پیداکردن موقعیت شغلی مناسب، اطلاع از ویژگی‌ها و تخصص‌های موردنیاز صنایع و سازمان‌ها و یادگیری و شبکه‌سازی است.

دعوت از کارجویان برای ثبت نام در نخستین نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز

وی ادامه داد: ارتقای برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه، شناخت از بازار کار، تسهیل فرآیند جذب و استخدام، انتشار گسترده آگهی‌های شغلی و جذب استعدادهای باانگیزه، جوان و خلاق، مزایای شرکت در نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.