راهکارهای ارتقای ایمنی کارگران پروژه­ احداث راه‌آهن در فراشبند بررسی شد

کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه فراشبند با هدف بررسی راهکارهای ارتقای ایمنی، از شرکت مجری زیر ساخت راه آهن در فراشبند بازدید کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه با اشاره به اینکه، فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با حفظ و حفاظت از سلامت و ایمنی در محیط کار در سطح شهرستان از سوی واحد سلامت کار شبکه، پایش می شود، گفت: در همین راستا به منظور پیشگیری از کاهش خطرات و حوادث شغلی، حفظ سلامت کارگران و رعایت استانداردهای بهداشت و ایمنی در محیط کار از کارگاه‌ شرکت احداث راه آهن در فراشبند بازدید شد. 

مهندس «صدیقه احمد آبادی» افزود: فعالان و کارشناسان حوزه کار تاکید دارند که در کارگاههای کوچک و متوسط که بیشترین حوادث و مشکلات ایمنی وجود دارد، موضوع بهداشت کار باید تقویت شود.

او با تاکید بر اینکه خدمات مهندسی بهداشت حرفه‌ای با توجه به لزوم رعایت اصول بهداشت و ایمنی در محیط کار، حفظ سلامت و ایمنی کارکنان را تضمین و بهبود بهره‌وری و کارایی در سازمان‌ها را دنبال می‌کند، افزود: در این بازدید، از محل کار کارگران و کمپهای کارگری و مدیریتی این شرکت بازدید و بر رعایت مسائل ایمنی به عنوان اصل ضروری در محیط کار تاکید شد.

احمد آبادی اضافه کرد: در این بازدید همچنین، نواقص ایمنی و بهداشتی مشاهده شده در طی جلسه حضوری به اطلاع مدیر پروژه رسانده شد.

این کارشناس بهداشت حرفه ای یادآور شد: در این برنامه بازدید، کارگران این پروژه، با بیماری آسم, علائم، راه های پیشگیری و کنترل و عوامل خطر تحریک کننده آن نیز آشنا شدند.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.