دوربین های نظارتی زرقان افتتاح شد

در آیینی با حضور محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مدیران شهرستان زرقان مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهر زرقان افتتاح شد.

به گزارش ایران ریپورتس، ظریفی, رئیس شورای اسلامی شهر زرقان در این آیین گفت: از دولت بابت ارتقاء بخش زرقان به شهرستان سپاسگزاریم و غالب آنچه تاکنون انجام شده نتیجه آن می باشد.
فروزان, شهردار شهر زرقان نیز اظهار داشت: سرانه سبز 60 هکتاری شهر زرقان موید خدمات شایان شهرداری به مردم دارد.
وی ادامه داد: همراهی شورای شهر با شهرداری طی 40 ماه گذشته قابل توجه بوده که منجر به هماهنگی, همراهی و خدمت رسانی مطلوب و تلاش برای کاهش فشارها بر مردم شده است.
فروزان تصریح کرد: 30 پروژه عمرانی قابل دفاع طی 40 ماه گذشته در شهرداری کار شده است.
وی افزود: از سال 96 در بلوار پاسداران شهر شیراز, 250 مورد خسارت, جرحی 163 مورد, 5 فوتی در صحنه داشته ایم.
شهردار زرقان عنوان کرد: در ادامه مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهر زرقان در دستورکار شورا و شهرداری قرار گرفت تا کنترل هوشمند شهر میسر شود.
اسداللهی, فرماندار شهرستان زرقان در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و اظهار داشت: شهرستان زرقان نوپا بوده و بار رشد آن به دوش شورا و شهرداری بوده است.
وی ادامه داد: وجود دوربین های نظارتی بر مدنیت و شهر بودن زرقان می افزاید و موجب آرامش و امنیت مردم می شود.
محمود رضایی کوچی نیز در این جلسه بیان کرد: انقلاب ما براساس فطرت انسانی بوده و دلیل ماندگاری انقلاب ما نیز همین بوده است.
وی افزود: بیش از دو هزار روستا بالای 20 خانوار داریم که تا پایان دولت همه گازدار خواهند شد. اینترنت و پوشش تلفن همراه هیچ نقطه کوری نداریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس متذکر شد: در حوزه بهداشت و درمان, همه روستاها و شهرها دسترسی به حد اعلای امکانات بهداشتی را دارند.
وی تصریح کرد: در سال 98 حدود 500 مورد بحران و در 9 ماه امسال نیز بیش از هزار مورد بحران نظیر سیل, زلزله, حمله ملخ, آتش سوزی و… داشته ایم.
رضایی کوچی گفت: در فارس حدود 152 پروژه راه و حمل و نقلی داریم و همه راه های خروجی استان از طریق بزرگراه می باشد.
به گفته وی حدود 20 هزار کیلومتر راه در استان فارس و سه ازاد راه در فارس داریم.
این مقام مسئول درخصوص ازاد راه شیراز به اصفهان عنوان کرد: با اعتبار 6 میلیارد تومان ازاد راه شیراز به اصفهان بعنوان بزرگترین پروژه راه کشور سال آینده بهره برداری خواهد شد.
وی بیان کرد: در فارس 9 سد داریم با 3 میلیون مترمکعب آب و تعدادی سد نیز در عمر همین دولت اضافه خواهند شد و برنامه داریم همه شهرها از آب پایدار بهره مند باشند.
معاون استاندار گفت: هزار و 147 پروژه در فارس با اعتبار حدود 24 هزار میلیارد تومان طی دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.