دستگاهی پوشیدنی برای تصفیه هوا

Biotlab یک پوشیدنی بر روی گردن ارائه کرده است که طیف وسیعی از محافظ های مغناطیسی صورت را به شما ارائه می دهد و یک منبع شخصی از فیلتر تصفیه شده با HEPA و اشعه ماورا UV بنفش را برای شما فراهم می کند.

به گزارش ایران ریپورتس، به نظر می رسد چیزی مستقیم از علمی تخیلی دیستوپی باشد، اما ما اینجا هستیم. Biotlab یک پوشیدنی بر روی گردن ارائه کرده است که طیف وسیعی از محافظ های مغناطیسی صورت را به شما ارائه می دهد و یک منبع شخصی از فیلتر تصفیه شده با HEPA و اشعه ماورا UV بنفش را برای شما فراهم می کند.

Air-Ring در اطراف گردن شما قرار می گیرد، در حالی که روده دستگاه در پشت قرار دارد و آرایه های باتری به سمت پایین قفسه سینه شما قرار دارند. به راحتی لغزیده و خاموش می شود ، در حالی که بازوهای دوتایی قابل تنظیم بالا می آیند تا صورت شما را قاب بگیرند.

You'll have to speak up, I'm wearing an Air-Ring

هوا از طریق یک دمنده مجهز به داخل واحد کشیده می شود ، که قبل از ارسال از طریق آرایه LED UV-C و دستگاه های ضدعفونی کننده فوتوکاتالیستی، آن را از طریق فیلتر کف و فیلتر HEPA می مکد ، سپس بازوهای قابل تنظیم را از طریق یک مجموعه نهایی به سمت بالا فشار می دهد فیلترهای کربن همه اینها قبل از دمیدن مستقیم آن به دهان و ناحیه بینی ، ظاهراً عاری از ویروس ، عوامل بیماری زا و ذرات معلق است. باتری تا هشت ساعت دوام می آورد و اگر آن را به یک پاور بانک در جیب کت خود وصل کنید ، می توانید آن را حتی برای مدت طولانی تری کار کنید.

یک جفت LED در نوک بازو کمک می کند تا قسمت پایین صورت شما را در طیف رنگی روشن کند، بدون هیچ دلیل مشخصی غیر از این که به نظر برسد کلاه ایمنی هالیوود پوشیده اید. اگر من کاملاً صادقانه می گفتم ، با کمال میل و اعتراف اعتراف می کنم که در تصاویر و فیلم ها به نظر جالب می رسد. من می توانم این موارد را در اجراهای صحنه ای علمی تخیلی ببینم. اما من امیدوارم که وقتی دیگر خنده دار شدن که توسط زمین خیزهای معمولی خیره نمی شود ، می توانید آنها را خاموش کنید. حداقل بدون چراغ ، می توانید آن را به عنوان نوعی وسیله دندانپزشکی یا بریس گردن یا موارد دیگر بازی کنید.

Incoming air is filtered and sterilized several times before being blown right at your breathing holes

دکمه های مغناطیسی در نزدیکی نوک بازو به شما امکان می دهد تا طیفی از صفحه های شفاف صورت را از وصل کنید، از یک ماسک کوچک و باز برای بینی و دهان ، به یک صفحه نمایش صورت کامل و یک ماسک صورت و صورت بسته – خوب، تا زمانی که فعالانه صورت خود را به آن فشار دهید، مهر و موم شده است. یک مشکل در کل این طراحی این است که اگر گردن خود را به عقب حرکت دهید یا سر خود را برگردانید، ماسک دقیقاً همان جایی که بود باقی می ماند. دارت ویدر با چرخاندن کل بدن خود یاد گرفت که به اطراف نگاه کند، بنابراین شما نیز می توانید.

اگر بخواهید آنها را بیرون بیاورید و Air-Ring را باز کنید، برخی از این صفحات چهره به طور مغناطیسی به پشت دستگاه می چسبند و به جای آن فقط از جریان هوای تازه ای که در صورت شما می وزد لذت می برید. اگر واقعاً می خواهید دیوانه شوید ، به نظر می رسد این شرکت مایل است این سیستم را به صورت یک کاپوت تمام اندازه که کل سر شما را می پوشاند ، بسازد.

Sit it on a shelf, and the Air-Ring looks like a next-level piece of sports protective equipment

این ماسک COVID یا هر چیزی مانند محافظتی نیست که ماسک پزشکی به سبک N95 ارائه می دهد. در واقع، همانطور که Dyson Airblade نشان می دهد، اگر بیمار هستید و با پوشیدن یکی از اینها راه می روید، احتمالاً انجام یک کار ویروس و پاتوژن در بازدم در اتاق با کارایی عالی انجام می شود.

درعوض، این چیز کاملاً دیگری است: تأمین شخصی هوای تازه و فیلتر شده در تمام طول روز به صورت شما منفجر می شود. و می توانیم از نظر کاربردهای بسیار خوبی از آن استفاده کنیم. شما می توانید یکی را از بین ببرید تا بیرون بروید و برای دویدن در یک شهر به شدت آلوده بیرون بروید – مناطق زیادی توسط شاخص کیفیت هوای جهانی در زمان واقعی کنترل می شوند که نشان می دهد کیفیت هوا از ناسالم برای گروه های حساس” از طریق “صاف” خطرناک است.

Full hood version lets you go for a proper "I've come to kidnap ET" look

بسیاری از افراد مبتلا به آلرژی گزارش می دهند که اگر در یک اتاق با دستگاه تصفیه هوا بخوابند یا “حالت دفاع زیستی” را در Tesla روشن کنند ، تحریک آنها بهبود می یابد. افراد زیادی باید وقت خود را در فضاهای غبارآلود سپری کنند. و بسیاری از افراد، غالباً باید در اطراف بوهای نامطبوع كار كنند.

در حالی که جهان به سمت آینده ای پاک تر حرکت می کند، با انتشار کربن و ذرات معلق در موهای متقاطع به دلیل تغییر آب و هوا، هنوز هم موارد زیادی وجود دارد که هوای تازه یک تغییر خوشایند باشد. و اگر شما مایلید برای تهیه آن مانند یک عنصر 5 در دسترس باشید، شاید این دستگاه مناسب شما باشد.

A range of snap-on clear shields allow you to look like several different grades of space criminal

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.