در جلسه حلقه های میانی با رئیس جمهور چه گذشت؟| از انتقادهای آتشین دکتر فروردین تا تشویق های ممتد حضار

جلسه حلقه های میانی با رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرک گلستان و مسوول حوزه علمیه منصوریه سخنرانی کرده که دغدغه های خود را پیرامون تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش و حجاب مطرح کردند.

در ادامه نماینده هیئات مذهبی پیشنهاد حل مشکل مسکن هیئات مذهبی با استفاده از ظرفیت خود هیاتی ها را ارائه داد.

سخنرانان بعدی دو نفر از بچه های جبهه فرهنگی بودند که مسائل علمی و دانش بنیان را مطرح نموده و دیگری هم دغدغه نداشتن ساختمان برای کارهای تربیتی را داشت که پیشنهاد واگذاری ساختمانهایی که در بحث مولد سازی دولت مطرح شده برای مدارس تربیت محور را ارائه کرد.

نفر بعدی از شهرستان استهبان بوده که دغدغه عدم استفاده از نیروهای انقلابی به بهانه نداشتن رزومه و هم‌چنین کد استخدامی را مطرح نموده و پیشنهاداتی در مورد فرهنگیان مطرح نمود.

یک نفر از خانمها نیز صحبتهایی در زمینه بانوان مطرح نمود که گفته می‌شد قرار بود فرد دیگری صحبت کند که با فشارهایی در استان ، سخنران زن تغییر کرد.

اما جنجالی ترین قسمت ماجرا سخنان انتقادی دکتر فروردین استاد دانشگاه و رئیس ستاد مرکزی رئیس جمهور بود که واکنش حضار با تشویق های ممتد را در پی داشت.

دکتر مجید فروردین رئیس شورای ائتلاف فارس، ضمن انتقاد از عدم تغییر مدیران که به گفته وی از ۲۹۰۰ پست استانی فقط ۳۰۰ نفر تغییر کرده اند، اذعان داشت: دولت آقای رییسی در فارس توسط دولتمردان بی انگیزه روحانی اداره میشود.

وی همچنین ضمن انتقاد از نوع بکارگیری و انتصاب افراد اذعان نمود: انتصابها تنها بر اساس راضی نگه داشتن اصحاب قدرت و روابط شخصی است چرا که برادران سه نماینده مجلس شورای اسلامی و برادر یکی از مدیران کل پرنفوذ از منصوبین استاندار هستند و حتی فردی که در زمستان سال ۹۶  عضو مرکزی حزب کارگزاران فارس گردیده را بواسطه روابط شخصی منصوب نموده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کند بودن پروژه های عمرانی در فارس و نبودن پمپ بنزین دائمی در آزادراه شیراز اصفهان و همچنین مشکلات خروجی ترافیک آزاد راه اشاره نمود. همچنین در مورد عدم تحقق۲۵۰ هزار مسکن قول داده شده در دولت هشدار داد.

بخش دیگری از سخنان دکتر فروردین به عدم اعتنای استاندار به نظرات دلسوزان انقلاب بود و از وجود جو بی اعتمادی بین نیروهای انقلابی و مجموعه ارشد مدیریتی استان خبر داد به نحوی که به لیستی که خود استاندار درخواست داده بود نیز مورد بی اعتنایی قرار گرفته است.

در حوزه اقتصاد هم فروردین به وجود ۳ معاون اقتصادی در دوسال دولت اشاره کرده و گفت: دراین دو سال هیچ تحرک خاصی در حوزه گردشگری و کارخانجات و توسعه صنایع گلخانه ای و کشت دیده نمیشود.

در پایان دکتر فروردین از رئیس جمهور تقاضایی داشت و آن هم اینکه با توجه به قضایای اخیر شورای شهر و شهرداری در چند ماه گذشته و بازداشتهای انفرادی طولانی بچه های مذهبی و انقلابی شهر، رییس جمهور جهت جلوگیری از سرخوردگی این جوانان قدمی برداشته و جلوی سرخوردگی آنان را بگیرند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.