حضور یک‌هزار معلم فوتسالیست کشور در شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آمادگی کامل استان برای میزبانی از مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور خبرداد.

محمد خلیل عسکری در جلسه ستاد برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز ضمن اشاره به ساحت زیستی بدنی گفت: باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور تمامی فعالیت‌ها بوده و مبانی آن به عنوان اصل مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به انتخاب تیم اخلاق در مسابقات گفت: ورزش باحوزه‌ی اخلاق ارتباط بسیاری دارد که باید به این مهم بصورت ویژه توجه شود.

عسکری گفت: در مسابقات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اهمیت نماز، تکریم معلم در اولویت قرار گرفته و فعالیت‌ها ذیل توجه به آن‌ها برنامه ریزی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد پیوست‌های فرهنگی و محتوای برنامه‌ها در مسابقات توجه و در این مسیر از ظرفیت دانش آموزی استفاده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با شرکت ۶۲ تیم شامل: ۳۲ تیم زیر ۴۰ سال و ۳۰ تیم بالای ۴۰ سال برگزار خواهند شد.

دکتر سید کاظم حسینی گفت: مسابقات در سالن‌های ورزشی فوتسال شهید ربانی، شهید ابوالفتحی، پوریای، ولی و دانشکده شهید باهنر برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: افتتاحیه این مسابقات روز دوم مرداد در ورزشگاه بعثت برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: ششم مرداد نیز مسابقات فینال و رده بندی و در نهایت اختتامیه این مسابقات برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در کنار این رویداد ورزشی، استان فارس میزبان گردهمایی روسای ادارات تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور نیز خواهد بود که در آن مسوولینی از وزارت آموزش و پرورش نیز حضور خواهند داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.