جان باختن 61 نفر براثر کرونا در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98؛ عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: با افزوده شدن ۱۲۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس، آمار کنونی به ۲ هزار و ۲۲۶ نفر رسیده است.
او افزود: ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این ۵ مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به ۶۱ نفر رسیده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۴ نفر از مبتلایان نیز به علت دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی بوده اند، ادامه داد: ۵۵۱ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
همتی از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره‌های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.
او، همچنین از اصناف، مشاغل و صنایع خواست تا قبل از بازگشایی واحد‌های خود، با نام نویسی در سامانه salamat.gov.ir، نسبت به ثبت مشخصات و ملک خود اقدام کنند، زیرا بازگشایی مشاغل، اصناف و صنایع، منوط به نام نویسی در سامانه وزارت بهداشت و دریافت مجوز از ستاد دانشگاهی و استانی مقابله با کرونا است.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.