تنور انتخابات مجلس در آباده در حال داغ شدن است

سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاق بزرگ سیاسی هستیم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای ۴ سال دیگر انتخاب می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از آباده نما، رچه که به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم اشخاصی نام‌آشنا و یا اسامی جدیدی از ۴ شهرستان آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان با حضور در برنامه‌ها، جلسات و محافل نام خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و در حال آماده‌سازی خود برای ورود به ورطه انتخابات هستند.

جلسات با گروه‌های مردمی، جلسات با خواص، حضور در برنامه‌ها و مناسبت‌ها و همچنین اقدام به تیم‌بندی‌، فعالیت‌هایی است که کاندیدای احتمالی در این مدت در حال انجام آن هستند.

در این میان برخی انتصابات در سمت‌های مختلف در چهار شهرستان، گزینش‌ها و سمت مشاور گرفتن برخی افراد در کارخانه‌های مهم شهر، اتفاقاتی است که می‌تواند رنگ و بوی انتخاباتی داشته باشد و مهره‌چینی‌ای باشد برای اقدامات آینده که در گزارشات بعدی مفصل‌تر به آن خواهیم پرداخت.

البته بازدیدهای نماینده فعلی از شهرها و مخصوصا روستاهای حوزه انتخابیه خود در سال آخر که در ۳ سال قبل کمتر شاهد آن بودیم را هم می‌شود در راستای یک پازل انتخاباتی خواند.

در این میان طرفداران نماینده فعلی نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و در حال عضوگیری برای گروه‌هایی با عناوین خبری هستند، انتشار اخبار و فعالیت‌های نماینده در گروهی خبری تحت عنوان فرهیختگان (البته بدون مجوز کار خبری) را می‌توان زیرمجموعه این اقدامات دانست.

اقدامات زودهنگام و انتشار اسامی در گروه‌های مجازی برای سر زبان انداختن اسامی برخی افراد با اهداف جداگانه تخریب و یا مطرح کردن آن‌ها را نیز می‌توان در پازل انتخاباتی خواص قرار داد.

گفتنی است زمزمه‌هایی از ورود برخی مسئولین فعلی شهرستان‌ها، برخی اعضای شورای شهر کلان‌شهرها (که بومی چهار شهرستان هستند)، نیز در صحنه انتخابات به گوش میرسد که در اخبار آینده گزارش کامل‌تری در این خصوص منتشر می‌گردد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست، در هر دوره افرادی که شانس زیادی برای کسب آرا لازم را ندارند با هدف خالی کردن سبد رای گزینه‌های محتمل‌تر در صحنه ورود می‌کنند که در این دوره نیز خبرهایی از ورود این افراد به گوش می‌رسد.

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.