تقدیر رییس کمیته امداد کشور از عملکرد اداره‌کل تعاون،کار و رفاه فارس

عملکرد اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس درخصوص اشتغال و خودکفایی مددجویان،تقدیر سیدمرتضی بختیاری؛ رییس کمیته امداد کشور را در پی داشت.

به گزارش ایران ریپورتس، در متن پیام تبریک سیدمرتضی بختیاری؛رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خطاب به سهراب مختاری؛مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس آمده است: اشتغال یکی از مهمترین راهبردها و اهداف مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در رشد و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی نقش بسیار موثری دارد.

در ادامه این متن خطاب به مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس آوره شده: مساعی و حمایت ارزنده جنابعالی در راستای همکاری‌های متقابل ،یکی از گام های ارزنده بسوی خدمت رسانی به ولی نعمتان و تحقق هرچه بیشتر عزت و کرامت آنها است.

در ادامه این مطلب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از همکاری مجدانه، آمده است: امید است در سال تولید،پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها،شاهد استمرار این نگاه ارزشمند در گسترش اشتغال و خودکفایی مدجویان باشیم.

در بخش پایانی پیام رییس کمیته امداد کشور عنوان شده: برخود واجب دانسته ،مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس تلاش ها و زحمات مستمرتان در راستای توسعه و پیشرفت اهداف متعالی امداد و دستگیری از نیازمندان و ولی نعمتان ایران اسلامی ،ابراز داشته ،از خداوند متعال توفیقتان را در ظل توجهات ولی عصر (عج) و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت هرچه بیشتر به خانواده عزیزان امداد مسئلت نمایم.

Leave a Reply

Your email address will not be published.