تداوم همکاری نیروهای مسلح با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای عبور از پیک پنجم کرونا

تداوم همکاری نیروهای مسلح با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تاکید بر افزایش همکاری و همراهی دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی استان برای عبور از پیک پنجم کرونا
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کروناویروس از بیمارستان پشتیبان شماره ۳ شیراز، بازدید کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» در این بازدید از تلاش‌ های کارکنان زیر مجموعه دانشگاه و نیروهای مسلحی که در این بیمارستان در حال ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کروناویروس هستند، قدردانی کرده و با اعلام آمادگی برای کاهش چالش های بیمارستان پشتیبان، ضمن گفت و گو با مسوولان و جمعی از کارکنان، پیگیری برای رفع موارد مطرح شده در این بازدید را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام مسوول در دانشگاه با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم استان، از مسوولان ادارات و سازمان ها خواست تا با تعامل و همکاری بیشتر با مجموعه سلامت استان، به کنترل و مهار بیماری کووید۱۹ در فارس کمک کنند.

او با اشاره به همراهی مجموعه بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان در دوران پاندمی کووید ۱۹ از مسوولان مراکز درمانی و بیمارستان های فارس خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، روند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را بهبود بخشند.

دکتر ایلامی تاکید کرد: در صورتی که بیمارستانی با کمبود تخت مواجه باشد، مرکز مدیریت و پایش اقدامات درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمار کرونای نیازمند بستری را به نزدیکترین بیمارستان هدایت می کند.

معاون درمان دانشگاه یادآور شد: با برنامه ریزی و همراهی مراکز درمانی استان تا کنون موردی از عدم پذیرش بیماران کرونا، گزارش نشده است.

در این بازدید دکتر «قاسم ایزدی» مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه ها و «لیلا هاشمی زاده» مدیر پرستاری دانشگاه، معاون درمان را همراهی کردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.