استخدام های سفارشی را متوقف کنید

تعدادی از منتخبین شورای ششم با ارسال نامه ای به اسنکدرپور شهردار شیراز، بر توقف هرگونه بکار گیری نیروی انسانی جدید در شهرداری شیراز تأکید کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) که اکنون اکثریت شورای ششم شهر شیراز را در اختیار دارد، پیش از این بارها عنوان کرده در نخستین روز فعالیت این شورا، اقدام به انتخاب سرپرست جدید شهرداری شهر خواهند کرد؛ این وعده که در مصاحبه های این افراد نیز مشهود بود؛ با توییت اخیر یکی از اعضای منتخب مجددا تایید شد. حسینی عضو منتخب شورای ششم نیز در مصاحبه با فارس با تاکید چندین باره بر اولویت انتخاب شهردار، عنوان کرده بود شورا تلاش میکند در اولین روز کاری، شهردار جدید را معرفی کند.

اما اکنون از پشت پرده لابی ها و جلسات خصوصی فعالین سیاسی خبر میرسد در مذاکره خصوصی برخی صاحب نفوذان با اسکندر پور، به ازای استخدام فرزندشان در معاونت فنی شهرداری، به وی قول تمدید سرپرستی شهرداری شیراز را داده شده است.

در پی این اتفاق تعدادی از منتخبین شورای ششم با ارسال نامه ای به شهردار شیراز مخالفت خود هرگونه بکارگیری نیروی انسانی جدید در واپسین روزهای مسئولیت، اعلام کرده و بر توقف این روند تاکید کرده و هشدار دادند در صورت بی اعتنایی شهرداری، پس از آغاز فعالیت نسبت به اعمال و حاکمیت قانون در این مورد اقدام خواهند کرد.

گفتنی است شفافیت همه جانبه از اصلی ترین وعده‌های اعضای منتخب شورای ششم شهر شیراز است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.