منتخبان شانا برای انتخابات مجلس شیراز در نشست خبری چه گفتند؟

منتخبان شانا برای انتخابات مجلس شیراز به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

ابراهیم عزیزی، نماینده کنونی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بدون شک رویکرد تشکیلاتی و فرآیند محور، صرف‌نظر از نتیجه می‌تواند ما را در انتخابات پیش‌رو یاری‌بخش باشد.

وی افزود: باید در سنوات تکاملی انقلاب اسلامی، گروه‌ها احزاب و تشکل‌ها همین مسیر فرآیندی را طی کنند تا از هرگونه شائبه و نگرانی که در گذشته بوده است، پرهیز کنیم.

عزیزی با بیان اینکه در حوزه قانون‌گذاری و اهداف استان باید تلاش کنیم و با هماهنگی و وحدت تیمی که دارای مشترکات فراوانی است، سرعت توسعه در شیراز و زرقان را بالا ببریم تا مجلسی کارآمدتر برای مردم شکل بگیرد، گفت: آنچه که لازم است مورد تاکید قرار بگیرد، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های است که اقتدار و امنیت ملی را تامین خواهد کرد.

اسماعیل حسینی، کاندیدای انتخابات این دوره مجلس نیز در این نشست گفت: کشور ما دارای ظرفیت‌های عظیمی است و در گام اول چهل ساله پیشرفت‌های خیره کننده‌ای را شاهد بودیم اما ضعف‌هایی هم داشتیم که باید در گام دوم، اقدامات موثرتری انجام داد.

وی افزود: اولین اقدامات در گام دوم، در مجلس یازدهم برداشته شد. اقدامات موثر و موفقی با وجود مشکلات متعددی مثل کرونا و تحریم‌ها انجام شد و امیدواریم مجلس دوازدهم، اقدامات مجلس یازدهم را تکمیل کند.

حسینی گفت: ما در شانا سعی می‌کنیم اتحاد و همدلی را، هم در زمان تبلیغات یک هفته‌ای و هم اگر مردم اعتماد کردند، در مجلس شورای اسلامی نیز حفظ کرده و در راستای منافع ملی و مصالح کشور گام برداریم.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان گفت: خواهش من این است که هر کسی برای نمایندگی مجلس انتخاب شد، او را رها نکنید. منصفانه او رصد کنید و ذره‌بینی آن‌ها را تحت نظر بگیرید.

منصوره طاهری، کاندیدای انتخابات این دوره مجلس نیز گفت: بنده با اکثریت آرا در شورا انتخاب شدم و این نشان دهنده آن است که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ورود زنان در بحث قانون‌گذاری کشور نظر مثبتی داشته است.

وی افزود: اولین مسئله ما در حال حاضر، مسئله مشارکت حداکثری است. هرچقدر بتوانیم پیغام جمهوریت خود را با اقتدار و قوت بیشتری به خارج مرزها بفرستیم، می‌توانیم کاری کنیم که دشمن از طمع‌هایی که دارد قطع امید کند.

طاهری در پایان گفت: مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح می‌انجامد و در نهایت به کلان مسئله کشور یعنی مسئله مهار تورم کمک خواهد کرد.

جعفر قادری، نماینده کنونی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: از تلاش شورای ائتلاف برای اینکه فرآیند برگزیده شدن نفرات، منصفانه و علدلانه باشد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: وظیفه ماست که تلاش کنیم انتخابات پر رونقی را پیش رو داشته باشیم و بیشترین همراهی و مشارکت مردم را شاهد باشیم که ضامن امنیت ما و کاهش فشارهای داخلی و خارجی باشد.

قادری گفت: امیدوارم رسانه‌ها در پیگیری‌های بعدی و مطالبه‌گری بسیار جدی عمل کنند، چون منجر به افزایش فرهنگ پاسخ‌گویی در بین مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.