دعوت آیت‌الله دژکام از نخبگان برای مشارکت در تدوین نقشه‌ مهندسی فرهنگی استان فارس

نماینده ولی فقیه در فارس گفت:‌ از همه نخبگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کنم در تدوین نقشه‌ مهندسی فرهنگی استان فارس مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش ایران ریپورتس98، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار مدیران و مسئولان انجمن‌های فرهنگی استان فارس اظهار داشت: متأسفانه در رابطه با ساحت فرهنگ در استان فارس برنامه‌ مدونی وجود ندارد و نمی‌دانیم به چه افق‌هایی باید برسیم و نحوه دستیابی به اهداف فرهنگی‌مان چگونه باید باشد.

وی افزود: امروز درصدد هستیم برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی را تهیه کنیم و آن را به عنوان بالادستی‌ترین و مهمترین نقشه فرهنگی استان طی سال‌های آینده مدنظر قرار دهیم.

به اعتقاد نماینده ولی فقیه در فارس؛ اگر نقشه‌های راهبردی بخواهد پشت درهای بسته تهیه شود هیچ اثری در کف جامعه نخواهد داشت، بلکه باید طرح پیشنهادی را با صاحب‌نظران و نخبگان مردمی به بحث و گفت‌وگو بگذاریم.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: از همه نخبگان، صاحب‌نظران و کلیه فرهنگ‌ورانی که دلشان به حال فرهنگ جامعه سوخته است دعوت می‌کنم در تدوین نقشه‌ی مهندسی فرهنگی استان فارس مشارکت فعال داشته باشند.

امام جمعه شیراز بیان داشت:‌ به همین منظور نیز دبیرخانه‌ای را جهت دریافت، تجمیع و تحلیل نظرات نخبگان و صاحب‌نظران به زودی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.