قدردانی گروه فرهنگی شاهدان شیراز از مدعوین یادمان زنده یاد دکتر بیژن سمندر

گروه فرهنگی شاهدان شیراز بمدیریت محمد رضا رفیعی راد و به دبیری سيد محی الدین حسینی ارسنجانی به همراه سایر اعضای این گروه با صدر اطلاعیه توام با تشکر خود از تشریف فرمایی مدوین گرامی مراسم یادمان شاعر و ترانه سرای ملی زنده یاد و زنده نام استاد دکتر بیژن سمندر شیرازی تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش ایران ریپورتس، در بخشی از متن این اطلاعیه که از سوی دبیر این تشکل فرهنگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است:
قدرشناسی و تجلیل از بزرگان کشور و ارج نهادن به مقام شامخ ادیبان و شاعران،هنرمند ان و اهل علم و بویژه از پیشکسوتان فنون و حرفه های مختلف در واقع تجلیل از مقام فرهنگ و هویت ایران و ایرانیانیست که عمر شریف خویش را مصروف خدمت به این سرزمین اهورایی نموده اند.
گروه فرهنگی شاهدان شیراز با افتخار هرچه تمامتر در اندیشه احیای نام شیراز و پرداختن به مفاخر درگذشته و در قید حیات این شهر آسمانی و معرفی چهره های نامدار فرهنگی برخاسته از این شهر زیبا و این دیارکهن است.
بجاست تا حضور و تشریف فرمایی جمع کثیری از نخبگان علمی و ادبی، نویسندگان و پژوهندگان، شاعران و ادیبان،پزشکان و مهندسان و معلمان و عموم هنرمندان و اهالی قلم،خیرین و نواندیشان معاصر و خدمتگزاران فرهنگ غنی و پربار شیراز وفارس در آیینهای تجلیل و گرامیداشت و یادمانها و یادبودهای چهره هاو شخصیتهای بلند مرتبه شهرمان شیراز را پاس داشته و قدر نهیم.
بی آنکه نامی از همه عزیزان و بزرگواران حاضر در مجلس یادبود مرحوم سمندر که به حق ستاره درخشان شعر شیرازی بود،برده شود،تا مبادا نام یک عزیزمان فراموش گردد یا از قلم افتد به نیابت و به نمایندگی از همه عزیزان برخود لازم میدانیم تا از همت والا و عنایت خاصه مجری ارجمند صدا و سیما، شاعر و شیراز پژوه و گرامی مانا استاد همایون یزدانپور به جهت اجرای خوب در معرفی اهالی قلم و همچنین از جناب آقای حمید حفیظ فعال فرهنگی شیراز به جهت انجام برخی هماهنگیها و دعوت از چهره های نامدار و سرشناس شیراز صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری مینماییم.
امید آنکه روح بلند رضوان جایگاه سمندر شعر و ادب شیرازی از حضور شماگرامیان در آیین یادبودش شاد و در پرتو یزدان پاک بتوان در اجرای برنامه های بعدی تجلیل از چهره های نامدار و معاصر شیراز یاریگرمان باشید.ان شاالله.

Leave a Reply

Your email address will not be published.