سرکشی از خانواده معظم شهدای مهندسین فارس

با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار، رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس و جمعی از بسیجیان  با خانواده شهدای مهندس محمد اسدی کلمه و امیرمحسن ناظم زادگان دیدار کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، شهید محمد اسدی کلمه  در ۱۳۴۲، در شیراز چشم به جهان گشود. پدرش ساتیار، راننده بود و مادرش، رفعت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یازدهم بهمن ۱۳۶۵، در آبادان شهید شد. پیکرش مدتها در منطقه برجای ماند و پس از تفحص و تشییع به خاک سپرده شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

شهید امیرمحسن ناظم زادگان در تاریخ 28/6/1343 در شیراز متولد شد. او اوایل مهر ماه سال 1361 ، در دانشکده ی فنی دانشگاه کرمان، در رشته ی معدن پذیرفته می شود و تلاشی تازه را در عرصه ی کسب علم و دانش آغاز می کند، وی در تابستان سال 1362 به عنوان دانشجو، دوره کارآموزی نقشه برداری فرودگاهی را در جنوب کشور به پایان می رساند. وی در اسفند ماه سال 1364 شبانه از کرمان به شیراز مراجعت می کند و در جمع دلپذیر خانواده با کسب اجازه از پدر ومادر، عزمش را بر رفتن دوباره به جبهه جزم می کند. زمانی که پیکار در جبهه ی فاو آغاز می شود و شقایق سیرتان ایثارگر قصیده سرخ استقامت را می سرایند، او نیز با جبهه می آمیزد و رخسارش به خاک میدان نبرد آغشته می شود. باران آتش و گلوله به اوج خود می رسد و امیر حسین برای کام عطشناک مردان رزم، وظیفه آب رسانی را بر عهده می گیردوسرانجام در تاریخ 30/1/1365 به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.