پیکر حجت الاسلام فولادی در زادگاهش پاقلات به خاک سپرده شد

پیکر عالم ربانی، و مجاهد انقلابی، چهره فرهنگی استان های فارس و هرمزگان در زادگاهش پاقلات به خاک سپرده شد

🇮🇷به گزارش ایران ریپورتس، پیکر پاک حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حضور باشکوه علما، فضلا، مسولین و مردم شهیدپرور بخش اشکنان در زادگاهش، و در جوار شهدای دفاع مقدس این روستا برای همیشه آرام گرفت.
در این مراسم باشکوه که حجت الاسلام علی صفری امام جمعه بخش اشکنان سخنرانی می کرد تصریح کرد: حجت الاسلام فولادی از روحانیون جوان، فعال و ساده زیستی بودند که در جهاد تبیین دینی و فرهنگی فعال و هماهنگ با مردم بودند.
او گفت: حجت الاسلام فولادی از صفا و صمیمتی بسیار ارزشمند برخوردار بودند و حرمت ها را پاس می داشتند و در تعامل با مردم و جوانان از ویژگی های برجسته ای برخوردار بودند.
وی افزود: بیشتر تلاش فرهنگی ایشان در استان هرمزگان بود و هر از گاهی که به منطقه تشریف فرما میشدند از سخنان عمیق و بسیار موثر ایشان بهره مند میشدیم.
وی افزود: حجت الاسلام فولادی از روحانیون تاثیرگذاری بودند که ثلمه ای از لحاظ فرهنگی بر ارزش های دینی وارد کرد که امیدواریم این خلاء فقدان به نحو مطلوبی بتوان پر کرد.
در ادمه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام فولادی، حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری مهر به ابعاد شخصیتی حجت الاسلام فولادی پرداخت و گفت: حجت الاسلام فولادی از روحانیونی بودند که به حیطه کاری خود تسلط داشتند.
وی گفت: او انسانی شریف بود و علمی که داشت نفعش برای مردم بود و با نبودش مردم حسرت می خورند.
حجت الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج آقا فولادی اظهار کرد: حجت الاسلام فولادی از رویش های انقلاب اسلامی بودند که با کار فرهنگی زبان زد بود.
وی افزود: خاکسپاری این عزیز سفر کرده در سالروز استاد شهید مطهری قطعا برکاتی را در پیش خواهد داشت و امید است راه این عزیز سفر کرده تداوم یابد.
فیلم مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک حجت الاسلام فولادی را در لینک زیر ببینید؛

https://www.aparat.com/v/Mpug4

در این مراسم معنوی، ائمه جمعه بخش های شهرستان های لامرد و هرمزگان و مدیران کل استان های فارس و هرمزگان نیز حضور داشتند.
💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.