سازمان بسیج هنرمندان فارس جنایات اسراییل در غزه را محکوم کرد

در بیانیه سازمان بسیج هنرمندان فارس ضمن محکومیت جنایات در غزه آمده است: وای بر ما اگر که با سکوت، ظالم را همراهی کنیم تا غزه هزاران باره به خاک و خون کشیده شود.

به گزارش ایران ریپورتس، سازمان بسیج هنرمندان فارس در محکومیت جنایت در بیمارستان غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وای بر نامت، آدمیت که در روزگار مدرنیته و ماشین، قابیل‌ها هنوز جولان می‌دهند و فراعنه فرمان فرود بمب‌ها را صادر می‌کنند تا سرزمین‌های سبز زیتون را بیابان سازند. نسل بشریت را در خون بغلطانند و آن وقت غوغای حقوق بشر، را بوق و کرنا سازند. یک شبه، دستان آلودهٔ خود را به خون کودکان و زنان بی گناه، آلوده‌تر سازند و سپس به آرامی به خواب روند.

در ادامه بیانیه می‌خوانیم: کجایید ای مدعیان نام محمد (ص) …! کجایید ای دلدادگان ندای حجاز…! تا ببینید جنایتی نوین را، آن هم در سکوت نه؛ در لوای فرمان محافل مدعی بشریت! وای بر ما که اگر خاموشی بگزینیم. وای بر ما که با سکوت، ظالم را همراهی کنیم غزه، این گاهوارهٔ مظلومیت را دوباره نه، هزاران باره به خاک و خون کشاندند. اما این دفعه به نیت نسل کشی و کشتار دسته جمعی، دیگر سکوت جایز نیست؛ واقعاً ندای مظلوم را نمی‌شنویم! آن هم در عصر رسالت رسانه!

در این بیانیه تاکید شده است: سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس و هنرمندان دیار فرهنگ و ادب ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام عظمای ولایت «دامت برکاته»، این جنایت و خیانت مدعیان حقوق بشر را محکوم دانسته و خواستار عزم جهادی و انسانی جهانیان نسبت به قدس شریف و نیز مجازات آمرین و عاملین این جنایت بزرگ است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.