بررسی الحاق ۱۵ هکتار اراضی ملی به طرح هادی روستای علی آباد شهرستان قیر و کارزین

نشست هماهنگی و کارشناسی پایش مسائل و مشکلات روستای علی آباد شهرستان قیر و کارزین با حضور مسوولان محلی در این شهرستان برگزار و موضوع تامین زمین و الحاق ۱۵ هکتار اراضی ملی به طرح هادی روستا مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش ایران ریپورتس، این نشست با حضور فرماندار شهرستان قیر و کارزین ،بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی شهرستان ،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،مدیران ادارات برق،آبفا، بنیاد مسکن ،جهاد کشاورزی ،تبلیغات اسلامی،بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران ، اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای علی آباد برگزار گردید.
ایوب ظریفی فرماندار شهرستان قیر و کارزین در این نشست با تاکید بر لزوم تامین مسکن جوانان و همچنین اقشار محروم و مددجویان اظهار داشت : برای انجام این مهم باید حریم روستاها در طرح هادی رعایت شود و بنیاد مسکن توان انجام این الحقات برای واگذاری اراضی را داشته باشد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان قیر و کارزین نیز طرح هادی را سند 10 ساله توسعه روستایی دانست و گفت : ظرفیت واگذاری زمین به زوج های جوان و افراد فاقد مسکن در روستاها زمینه ساز کاهش مهاجرت ها و ایجاد انگیزه برای ماندگاری در این مناطق است.
هادی نجفی ادامه داد : بنیاد مسکن با بهره گیری از ظرفیت های قانونی زمینه خانه دار شدن اقشار مختلف را در روستاها فراهم کرده است ، الحاق اراضی حریم روستاها به طرح هادی نیز اقدامی از که با توجه به ضوابط و مقررات قانونی دنبال می شود.
در این نشست مسوولان محلی حاضر نظرات و دیدگاههای کارشناسی را مطرح کردند و برای الحاق تصمیم گیری به عمل آمد.
انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.