کسب رتبه ممتاز کشوری فارس در جشنواره «باران وحی۲»

مدیر کل امداد فارس گفت: ۶۲ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فارس، در جشنواره فرهنگی هنری باران وحی۲ «جشنواره‌ای با رویکرد مضامین قرآنی» موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شدند.

به گزارش ایران ریپورتس، مرتضی موصلی، گفت: جشنواره باران وحی ۲ برای دومین سال پیاپی در سراسر کشور با رویکرد مضامین قرآنی در دو بخش آوایی و معارفی و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال ،۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

موصلی یادآور شد: در بخش آوایی مددجویان در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، مداحی و صحیح خوانی شرکت کردند. در بخش معارفی نیز مددجویان آثار خود را در قالب هنرهای تجسمی، نقاشی، عکاسی و رشته معارفی (تدبر در قرآن و فهم معارف) به دبیرخانه ارسال کردند.

او خاطر نشان کرد: در این جشنواره از استان فارس ۳۱۹۰ نفر از مددجویان شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۲۴۵۹ نفر شرکت کننده از خواهران و مابقی از برادران بودند.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: از کل شرکت کنندگان استان در این جشنواره، ۶۲ نفر از مددجویان در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شدند.

موصلی در پایان گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان فارس در رشته تحقیق و بیشترین مقام کسب شده توسط مددجویان استان در رشته حفظ بوده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.