پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز پزشک

در این روزهای تلخ، تمامی تلاشتان را برای آمدن شیرینی لبخند به کانون خانواده های ایرانی به کار بستید

به گزارش ایران ریپورتس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت روز پزشک، از خدمات جامعه پزشکی به پاس تلاش بی شائبه برای نجات جان بیماران، به ویژه در روزهای بحرانی کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام ضمن تجلیل از خدمات پزشکان، یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی کشور را نیز گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بیش از ۱۸ ماه است کشور عزیزمان روزهای پرالتهابی را سپری می کند، ایامی که هر روز و شبش به تلخکامی گذشته و شیوع ویروسی منحوس، رنج فراوانی بر هم میهنانمان تحمیل کرد.

اما در تمامی این ایام، مردان و زنانی در قامتی قهرمانانه، پیام آور ندای خوش سلامت بودند و در مسیر تحقق رسالت والایشان، لباس سپید رزم بر تن کردند. پزشکانی که در کنار دیگر مدافعان غیور سنگر سلامت، این روزها و شب های پرالتهاب را بر بالین بیماران و در سخت ترین شرایط سپری کردند تا همچون سرباز وطن، حامی جان ما و عزیزانمان باشند که به راستی تاریخ این حضور قهرمانانه را از خاطر نخواهد برد.

به مناسبت روز پزشک و سالروز میلاد پزشک فرهیخته و نام آور ایرانی، حکیم ابوعلی سینا که به شایستگی به نام پزشک مزین گردیده، دست یکایک همکاران شریفم را در جامعه پزشکی کشور و به ویژه استان فارس به گرمی فشرده و مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات بی شائبه شما عزیزان، به جای می آورم.

شما انسان های شریف و ارجمندی که با همت والا و دانشتان، در این روزهای تلخ، تمامی تلاشتان را برای آمدن شیرینی لبخند به کانون خانواده های ایرانی به کار بسته و شب ها و روزهایتان با تحمل سخت ترین شرایطی گذشت که گاه به بهای جان بود.

به ویژه پزشکان عزیز مجموعه سلامت استان که در تداوم جایگاه رفیع فارس در عرصه پزشکی، در روزهای سخت کرونا نیز خوش درخشیدند و نام فارس در این عرصه نیز همچون همیشه، سرآمد بود.

با تبریک این روز بزرگ تقویم سلامت کشور به تمامی همکاران عزیزم در خانواده سلامت استان فارس؛ گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی کشور و استان فارس را به ویژه در روزهای تلخ کرونا که نامی ماندگار در تاریخ، از خود به یادگار نهادند.

امید است به پاس تلاش و همت شما عزیزان که در این ایام سخت، مترادف مفهوم مجاهدت و ایثار است، ندای خوش سلامت بار دیگر در جای جای میهن اسلامیمان طنین انداز گردد.

ضمن دعوت از مردم عزیزمان به پایبندی جدی نسبت به رعایت اصول بهداشتی در روزهایی که با طغیان بیماری کرونا در کشور مواجهیم، امیدوارم به زودی شاهد ثمره شیرین این همدلی ملی و روزهای عاری از کرونا در ایران اسلامی باشیم.

دکتر مهرزاد لطفی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

Leave a Reply

Your email address will not be published.