توهم قحط الرجالی داد نماینده شیراز را درآورد

توهم قحط الرجالی در مدیران صنایع فارس داد رئیس مجمع نمایندگان فارس را نیز درآورد.

به گزارش ایران ریپورتس، دغدغه همیشگی عامه مردم استان پهناور و مفتخر فارس با دارا بودن نزدیک به 5 میلیون نفر جمعیت، انتخاب مدیران و مسئولانی از خود استان و به گفته امروزی ها مدیر بومی بوده است که متاسفانه بسیارکم در فارس رقم خورده و اگر مروری بر مدیران فارس در قسمت های مختلف از صدر تا ذیل داشته باشیم، مدیران بومی بسیار انگشت شمار بودند.

چه بسیار بوده و هستند مدیرانی که با زد و بندهای مختلف مالی، سیاسی، حزبی و فامیلی آزمایش ها و دوره های لازم را در پست ها و سمت های مدیریتی در استان فارس گذرانده و از آن به عنوان پلی بهره جسته و بعد از آزمایش و تست کردن هایی که عمدتا به ضرر به استان تمام می شود، راهی قسمتی دیگر می شوند.

این معضل توهم قحط الرجالی در صنایع استان فارس نیز دیده می شود، بطوری که در هفته‌های گذشته خبری در ارتباط با انتصاب یک مدیر و یک عضو موظف هیأت مدیره در دو کارخانه ی مهم و قدیمی فارس منتشر و تعجب بسیاری را به همراه داشت.

در خصوص پتانسیل بالای نخبگان و مدیران بومی استان فارس و عدم نیاز به ورود مدیران پروازی و غیربومی به استان فارس، صدای ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان فارس را درآورد و در نشست مشترک با مدیرعامل شستا، استاندار فارس ، دو تن از دیگر نمایندگان شیراز و جمعی از مدیران کارخانه‌های زیرمجموعه شستا در استان استفاده از نخبگان و ظرفیت های نیروی انسانی استان فارس توسط شستا را خواستار شد و گفت: مدیرانی که به استان می آیند حتما قابلیت هایی داشته اند اما وقتی ما در استان نیروهای نخبه و متخصص داریم انتظار می رود که بیشتر از آنها استفاده شود.

امید می رود با حضور نمایندگان انقلابی فارس در مجلس کمتر شاهد انتصابات افراد غیرمتخصص و غیربومی در استان بزرگ و با پیشینه فارس باشیم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.