برترین‌های صنعت خودرو در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو (سبک و سنگین) در شیراز به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

 به گزارش ایران ریپورتس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه خودرو امسال پس از وقفه‌ای دو ساله به دلیل اپیدمی کرونا برگزار خواهد شد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود علاقه‌مندان استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته باشند.

علی فرهادی گفت: صنعت خودرو به عنوان یکی از صنعت‌های بزرگ و مورد نیاز بشر امروز، بخش‌های کوچک و بزرگ زیادی را تحت پوشش خود دارد به نحوی که سهم بالایی از اشتغال و صادرات را برای کشور‌های پیشرفته فراهم کرده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در کوران برگزاری این نمایشگاه چندین شرکت معتبر خودرو سازی محصولات جدید خود را معرفی و رونمایی خواهند کرد.

او گفت: در این رویداد اقتصادی بیش از ۳۰ شرکت حضور دارند، فعالان صنعت خودرو حاضر در نوزدهمین نمایشگاه از استان‌های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: صنایع خودرو شبکه گسترده‌ای از روابط اقتصادی داخلی یا بین المللی را شکل می‌دهند و در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد فرصت جهت مشاهده و انتخاب از میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع وابسته خودرو، تلاش شده است تا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز مجموعه‌ای فوق العاده توسط شرکت‌های برجسته در این صنعت ارائه شود.

او گفت: ۷۰ درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستندو این نمایشگاه در سالن‌های حافظ، سرو و بهار با متراژی بیش از پنج هزار متر مربع به صورت مفید و ده هزار مترمربع به صورت غیر مفید برگزار خواهد شد که آماری قابل قبول به جهت تعداد شرکت‌های حاضر و مساحت نمایشگاهی نسبت به سایر نمایشگاه‌های خودرو به حساب می‌آید.

فرهادی گفت: این رویداد از ۲۱ تیرماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی واقع در شهرک گلستان پذیرا عموم مردم است. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.