گلریزان ریختن گل زندگی و امید برای ناامیدان است

با همت گروه جهادی بیرق وحدت حسینی و همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس و … زمینه آزادسازی چندین زندانی غیر عمد در جشن گلریزان فراهم شد.

به گزارش ایران ریپورتس، زندانی شدن یک فرد علاوه بر اینکه آسیب‌هایی برای خود فرد ایجاد می‌کند موجب آسیب‌هایی به خانواده‌ها و جامعه می‌شود کمک خیران و گذشت شاکیان در جرائم غیرعمد منجر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برای مددجو و خانواده زندانی و جامعه می‌شود.

گلریزان در واقع ریختن گل زندگی و امید در کنار رنج و سختی و گرفتاری همنوعان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود، باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های رنج کشیده هدیه می‌کنیم و زندانیان جرائم غیر عمد را که از بد روزگار گرفتار بندهای زندان شدند را نجات دهیم.

با همت گروه جهادی و خیرین نیک اندیش جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در آستانه سال نو در شیراز برگزار شد.

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمدبا شعار “من آزادشده مهرعلی ام” با حضور سردار بوعلی فرماندهی ارشد سپاه استان فارس ، عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان فارس و تعدادی از مسئولین استانی در آکادمی پهلوانی و زورخانه ای فارس برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای همراه بود مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت این امر خیر اهدا شد.

سیدرضا اسکندری مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: دو برابر مبلغ اهدا شده در این مراسم نیز از طرف ستاد دیه استان به این مبلغ اضافه و با طی مراحل قانونی زمینه آزادی تعدادی از زندانی جرائم غیرعمد فراهم می شود.

این آیین با همت گروه جهادی بیرق وحدت حسینی و همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس ،ستاد دیه استان، هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی فارس انجام و در پایان از ۱۰ خیر نیک اندیش استان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

مهر آفرین وثوقی
انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.