کارگران در خط مقدم رونق و جهش تولید

ابراهیم عزیزی، منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش ایران ریپورتس98، متن این پیام بدین شرح است:::

قوام تولید به وجود کارگر، نیت کارگر و کار کارگر وابسته است (مقام معظم رهبری)

کارگران در نظام اسلامی  جزو شریف ترین اقشار جامعه محسوب می شوند و نقش آنان در رشد و توسعه اقتصادی کشور، نقشی ارزنده و حیاتی است به طوری که می توان به جرات گفت در خط مقدم رونق و جهش تولید قرار گرفته اند.

در سال جهش تولید نیز قطع به یقین نقش کارگران در خودکفایی، رونق تولید و استقلال اقتصادی نقش کلیدی است  اما ناگفته نماند، در کنار تلاشهای کارگران زحمتکش ما نیز بایستی با تهیه و‌مصرف کالای ایرانی در راستای حمایت از این قشر پرتلاش و  تلاشگر به توسعه و استقلال اقتصادی کشور  جامه عمل بپوشانیم .

جامعه کارگری بنا به فرمایش زعیم فرزانه انقلاب، جزو وفادارترین جوامع به انقلاب اسلامی بوده و انتظار  می رود در تصمیم گیری های کلان، به گونه ای برنامه ریزی شود که عدالت اجتماعی در خصوص این قشر زحمتکش به ویژه در نظام دستمزدها، بیمه و حقوق کارگری، بیش از پیش محقق شود.

اعتقاد راسخ دارم در تحقق عدالت اجتماعی برای این قشر زحمت کش، نقش قوای سه گانه به ویژه قوه مقننه نقش بی بدیلی است و می توان با تصویب قوانین روزآمد و اصلاح قوانین مُخل در مسیر تولید، کمک شایانی به جامعه کارگری در استیفای حقوق کامل آنان صورت داد.

اینجانب هفته و روز کارگر را به کارگران عزیز، زحمتکش و با شرافت کشور به ویژه کارگران شریف شیراز و زرقان تبریک عرض کرده و از خداوند بزرگ برای این عزیزان آرزوی صحت، سلامتی و طول عمر با برکت دارم.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.