آزمون صلاحیت طراحی ۲۳ تیر در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی) ۲۳ تیرماه در استان با ١٤٦٣ داوطلب خبر داد.

 به گزارش ایران ریپورتس، محمودرضا طالبان بیان کرد: ۱۴۶۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (صلاحیت طراحی ) پنجشنبه ۲۳ تیرماه در استان شرکت می کنند که از این تعداد ۸۰۵ نفر زن و ۶۵۸ نفر مرد هستند.

او ادامه داد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۷:۳۰ صبح به مدت ۷ ساعت در پنج حوزه برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس عنوان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شیراز، دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س)-دختران شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون حوزه آقایان و بانوان است.

طالبان افزود: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نیستند.

او گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۴/۱۴۰۱ لغایت چهارشنبه ۲۲/۰۴/۱۴۰۱ به سامانه ثبت نام آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : http://www.sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با تاکید بر الزامات رعایت موارد بهداشتی برای شرکت در آزمون، استفاده از ماسک برای ورود به حوزه، حین آزمون و خروج از حوزه و به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده الزامی دانست و افزود: داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

طالبان همچنین هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته معماری( صلاحیت طراحی ) در پایه ۳ برای مهندسین بیان کرد.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.