برگزاری کلیه برنامه‌های دیماه در فضای مجازی

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس بر نظارت جدی بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در استان تاکید کرد و گفت: مراسم مرتبط با مناسبت‌های مختلف دیماه، مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس، عبدالرضا قاسم‌پور با اشاره به مراسم‌های پیش رو در دی ماه از فرمانداران، بخشداران و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان‌ها خواست بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها نظارت دقیق وجدی داشته باشند.

او اضافه کرد: این طرح با هدف اعمال محدودیت صحیح و مناسب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه چهل و یکم ستاد ملی ۸ دی ماه در دست اجرا است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه امسال شرایط مانند سال‌های گذشته مهیای برگزاری مراسم‌ها و یادبود‌ها نیست، اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های آئینی و مذهبی در هیچ کدام از وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز امکان پذیر نیست.

قاسمپور یادآور شد: برگزاری هرگونه تجمع سیاسی اجتماعی فرهنگی، ورزشی و … در همه وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز ممنوع است و با توجه به فصل زمستان و سرما و سرعت بالای شیوع و انتقال بیماری در این فصل هرگونه اقدام بر خلاف مفاد طرح جامع ایجاد موج جدید بیماری در استان را رقم می‌زند.

او با یاد آوری اینکه امکان برگزاری مراسم‌های حضوری حتی در شهر‌های زرد فراهم نیست، از تعطیلی نماز جمعه در همه نقاط شهری و روستایی مواجه با این وضعیت‌ها خبر داد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از همه فعالان و دست اندرکاران نهاد‌ها و مسئولان برگزاری مراسم‌های مرتبط با ماه جاری نهم سیزدهم نوزدهم و بیست و نهم دی ماه و ایام فاطمیه خواست مراسم‌ها را به صورت غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی انجام دهند.

قاسم‌پور تصریح کرد: سایر محدودیت‌های طرح جامع دربحث تردد‌های خودروریی، ممنوعیت ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های پلاک شخصی آموزش، اداری دورکاری کارکنان دولت و فعالیت مشاغل و اصناف مطابق با رنگ بندی شهر‌ها همچنان ادامه داردو اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.