مدیرکل آموزش و پرورش فارس: تربیت دانش آموز در تراز انقلاب ماموریت آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ماموریت آموزش و پرورش، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب و تمدن ساز است.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد خلیل عسکری در نشستی با سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان فارس، گفت: مأموریت آموزش و پرورش، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب و تمدن ساز می‌باشد.

وی ضمن اشاره به هم افزایی و هماهنگی بین مجموعه‌ها گفت: بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر می‌توانند برنامه‌های منسجمی را در مسیر تربیت صحیح برای دانش آموزان طراحی نمایند.

عسکری گفت: از ظرفیت حضوری شدن مدارس برای اجرای برنامه‌ها استفاده شود. وی افزود: مدرسه یاری و مدرسه داری از مسائل مهمی می‌باشد که در کنار مدرسه سازی مورد توجه قرار داده ایم.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی فارس گفت: تأسیس خانه‌ی خلاق نوجوان استان می‌تواند فعالیت‌های دانش آموزی را گسترده و تخصصی سازد. سروش زارع گندم ضمن اشاره به طرح خانه خلاق افزود: مستمر بودن و مهارت افزایی از ویژگی این طرح می‌باشد که فعالیت‌هایی را تا سن نوجوانی دانش آموز، برنامه ریزی و پیگیری می‌شود.

وی ضمن اشاره به حضور دانش آموزان در برنامه‌های مساجد گفت: استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه‌های مسجد محور می‌تواند حضور دانش آموزان در مساجد را تقویت کند.

در پایان مقرر شد جلسه‌ای مشترک بین تشکل‌های دانش آموزی با میزبانی آموزش و پرورش تشکیل و تفاهم نامه‌ای برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها منعقد شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.