پیام شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر کرد.

به گزارش ایران ریپورتس98، شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام‌گذاری شده است. نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ویژه در سال‌های اخیر در توسعه شهر و روستا بیش از گذشته گسترش یافته است.
ازجمله در همین موضوع اخیر مبارزه با ویروس کوید ۱۹، نقش شهرداری‌های کشور و به‌ویژه شهرداری شیراز را در مبارزه با این بیماری و کمک به مردم به روشنی و به وضوح دیده و می‌بینیم.
ارائه خدمات مستمر به شهروندان و تلاش برای افزایش کیفیت و کمیت این خدمات و سرعت بخشیدن به آن‌ها و کوتاه کردن فرایند ارائه خدمات از مهمترین اقداماتی است که شهرداری شیراز طی سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و نظارت شورای اسلامی شهر شیراز به آن روی آورده است.
شورای اسلامی شهر شیراز این روز را به همه شهرداران، دهیاران و کارکنان و کارگران شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر استان و شهرستان شیراز به‌ویژه شهرداری کلان‌شهر شیراز تبریک عرض نموده و به همین مناسبت از خدمات شهردار محترم شیراز، مدیران شهرداری و همکاران محترم آنان، پاکبانان، کارگران و مهندسین این دستگاه خدمات‌رسان، صمیمانه تشکر می‌نماییم.

Leave a Reply

Your email address will not be published.