مهارآتش سوزی در مراتع شهرستان قیروکارزین

شعله های سرکش آتش در مراتع کارزین و گود کناری در حوزه استحفاظی شهرستانهای قیروکارزین و خنج بطور کامل اطفا گردید.

به گزارش ایران ریپورتس98، یعقوب نظریان رئیس اداره منابع طبیعی قیروکارزین با اعلام این خبر گفت: این آتشسوزی ها با تلاش نیروهای منابع طبیعی و کمک نیروهای مردمی متوقف و مهار گردید.
وی گفت: حضور فرماندار ، بخشدار ، آتش نشانی شهر قیر ، امام جمعه شهر کارزین ، بسیج ناحیه مقاومت کارزین ، امور عشایر ، دهیاری و اهالی آبگرم و بسیجیان در کنار نیروهای منابع طبیعی شهرستان قیروکارزین و خنج باعث مهار سریع حریق شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین مساحت آسیب دیده در این حریق را ۱۰حدود هکتار عنوان کرد و افزود : تعامل مناسب با مردم و جوامع محلی در راستای کاهش حریق های احتمالی و اطفا سریعتر عامل اساسی کاهش سطح محدوده های آسیب دیده در این شهرستان بوده است.
ایوب ظریفی معاون فرماندار و بخشدار مرکزی قیروکارزین نیز با اشاره به مشارکت موثر و سازنده مردم و جوامع محلی و اعضای شورای اداری و نیروهای عملیاتی ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت:کاهش آتش سوزی ها و مهار سریع آن در گرو همکاری مردم و مسئولان است.
وی با ابراز خرسندی از اقدامات پیشگیرانه حریق و عملکرد مطلوب نیروهای منابع طبیعی اظهار امیدواری کرد: با همیاری و مساعدت مردم شاهد کاهش روند حریق در ماههای آتی باشیم.
منطقه کارزین شهر در فاصله ۱۲کیلومتری مرکز شهرستان قیروکارزین واقع گردیده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.