استاندارفارس: پروژه های افتتاح شده شهرداری شیراز خدمتی ارزشمند به شهروندان است

استاندارفارس در مراسم افتتاح پل ها و تقاطع های غیر هم سطح بهمن بیگی ، رودکی و بزرگراه مهندسین ، با بیان اینکه سه پروژه یاد شده به عنوان خدمتی ارزشمند در اختیار شهروندان قرار گرفته است ، اظهار کرد: ایجاد تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی موجب رضایت شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، دکتر عنایت الله رحیمی با بیان این که نتیجه تلاش های شهرداری باید ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان باشد، ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه‌هایی مانند تقاطع بهمن بیگی و پل شهید رودکی، شاهد تقویت این رفاه و خدمت‌رسانی باشیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این پروژه خاطرنشان کرد: این سه پروژه علاوه بر اینکه شمال و جنوب شهر شیراز را متصل می‌کند ، با کاهش ترافیک و در پی آن کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی از پروژه‌های سبز محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به این که این سه پروژه شهرداری با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار انجام شده و به بهره برداری رسیده است ، عنوان کرد: امیدواریم شهرداری شیراز با ادامه روند کاهش بروکراسی اداری توفیق بیشتری در جذب سرمایه گذاران به دست آورد.

وی همچنین بر لزوم تعریف پروژه های تفریحی ، توریستی ، تجاری و… در کنار چنین پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همانگونه که شورای شهر و شهرداری تا کنون این موضوع را در دستور کار قرار داده اند از این پس نیز شاهد توجه بیشتر دست اندرکاران قانون گذاری ملی و محلی در این راستا باشیم.

رحیمی افزود: مجموعه مدیریتی استان نیز می‌کوشد از اختیارات قانونی برای کمک به تعریف چنین پروژه هایی کمک کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.