نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان فارس با مدیرکل ارشاد

نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن صنفی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان فارس با صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.


به گزارش ایران ریپورتس98، صابر سهرابی در این نشست گفت: در استان فارس 540 مجوز کانون آگهی و تبلیغات صادر شده بود که با بازرسی و آمایشی که کارشناسان این اداره کل در سال گذشته انجام دادند، 427 کانون آگهی و تبلیغات فعال و بقیه غیرفعال هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: هرچند روند اخذ مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات به صورت تمام الکترونیک و آسان‌تر شده است، نظارت و بازرسی‌های کارشناسان ما بیشتر و دقیق‌تر شده است.
سهرابی افزود: با توجه به خدمات روز افزونی که این انجمن صنفی برای اعضا دارد، به دارندگان مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات توصیه می‌کنم تا به عضویت این انجمن درآیند؛ چرا که این اداره کل نیز کمک‌های خود را از طریق انجمن صنفی انجام خواهد داد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: با توجه به بیماری کرونا و خسارت‌هایی که به کسب و کارها وارد شده است، این اداره کل گزارش خسارت‌های وارده به کسب و کارهای فرهنگی و هنری را تدوین و به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری ارسال نمود و همچنان در حال پیگیری جهت جذب کمک‌ها به این کسب و کارها هستیم. یکی از این موارد جذب تسهیلاتی با سود بازپرداخت کم است که امید داریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.
وی درخواست کرد تا انجمن‌ها، مؤسسات، فرهنگ‌وران و هنرمندان، برنامه‌های خود را در فضای مجازی ادامه دهند و با ارائه برنامه‌ها و پیشنهادهای خود به این اداره کل، از پشتیبانی و حمایت در راستای هرچه بهتر انجام دادن برنامه‌ها، برخوردار شوند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.