همه مربیان کانون فارس در پیک مجازی امید فعالیت کردند

131 مربی و کارشناس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با تولید 747 محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در پیک امید مجازی فعالیت کردند.


به گزارش ایران ریپورتس98، در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان، کانون فارس نیز همچون سایر کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور با فعالیت مستمر در فضای مجازی به تولید محتوا پرداخت و با برگزاری وبینارها و نشست‌های مجازی در جهت تواتمندسازی اعضا و مربیان قدم برداشت.


بر این اساس 131 مربی فرهنگی، هنری وادبی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با تولید بیش از750 فعالیت از اسفند ماه سال 1398 تاکنون به اجرای فعالیت در فضای مجازی پرداختند.


بر اساس این گزارش، 519 فعالیت فرهنگی در بخش‌های: کاردستی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، معرفی شخصیت و معرفی سرزمین، با فعالیت 80 مربی فرهنگی، 184 فعالیت ادبی در بخش‌های داستان‌خوانی و حکایت خوانی، شعرخوانی، طرح ادبی، معرفی کتاب و کتاب‌سازی با فعالیت 52 مربی ادبی و 65 فعالیت هنری در قالب نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن و کلیپ، سفال‌گری، نمایش‌عروسکی، موسیقی و سرود با فعالیت 22 مربی هنری کانون فارس تولید شد.


در فروردین ماه 1399 ، فعالیت‌های جهادی پیک امید از حالت داوطلبی خارج شد و براساس شیوه نامه معاونت فرهنگی در 42 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، چهار گروه مجازی به تفکیک (کودک دختر-کودک پسر-نوجوان دختر-نوجوان پسر) روزانه به فعالیت می‌کنند و تمامی فعالیت‌های حضوری کانون به صورت مجازی توسط مربیان فرهنگی ادبی و هنری برگزار می‌شود.


هر چند از دهم خرداد 1399 مراکز کانون بازگشایی و مربیان در محل کار خود حضور دارند اما اجرای فعالیت‌های مجازی تا زمان حضور دوباره اعضای کودک و نوجوان به مراکز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.