خدمات 32 میلیارد ریالی دولت در یکی از روستاهای لامرد

سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد از اجرای 32 میلیارد ریالی آسفالت برای توسعه یکی از روستاهای پرجمعیت و محروم این شهرستان خبر داد.

نهضت آسفالت در لامرد

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس احمد خضری سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد در بازدید از بهسازی روستای کهنویه بخش علامرودشت اظهار کرد: مسیر این روستا که قرار بر دو بانده شدن بود و در ماه های اخير قسمتی از این مسیر توسط بنیاد مسکن به متراژ 7800 مترمربع آسفالت شد هم اکنون شاهد خوشحالی و امیدواری این مردم روستا هستیم.

وی خدمت بی منت به مردم را وظیفه مسولان نظام اسلامی دانست و گفت: مابقی طرح می بايست توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان به ميزان 9500 مترمربع ديگر آسفالت گردد كه با توجه به همراهی پيمانكار مربوطه این پروژه به زودی عملياتی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد در پایان تصریح کرد: هزینه انجام شده در این پروژه با احساب عمليات زيرسازی، آسفالت و تامين هزينه اجراي رفوژ ميانی محور، افزون بر 32 میلیارد ریال می باشد که رفع اين مشكل يكی از خواسته های ديرينه اهالی اين روستا می باشد كه اين امر با تلاش دستگاه های اجرايی و تامين اعتبار از محل مسئوليت اجتماعی مناطق نفت خيز با پيگيری جناب آقای دكتر موسوی نماينده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.