فرماندار لامرد:مشکلات زمین چمن علامرودشت با پیگیری های لازم به زودی مرتفع می شود

فرماندار لامرد در بازدید چندساعته از بخش علامرودشت و همچنین زمین بزرگ چمن مصنوعی این شهر دستورات لازم را جهت مرتفع شدن موانع پیش روی این مجموعه ورزشی دادند

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد که بهمراه علوی رئیس دفتر نماینده و با حضور تنی چند از مسولان محلی این بخش علامرودشت و ورزش دوستان در این زمین چمن حضور یافتند.،مهندس خضری ضمن تبریک عید سعید فطر به خبرنگار ایران ریپورتس گفت: بازدید از پروژه های شهرستان یکی پس از دیگری انجام خواهد شد و امید است این پروژها هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

وی افزود: طی بازدیدی که از زمین چمن بخش علامرودشت داشته ایم به دنبال آن هستیم تا هرچه سریعتر نواقصات این مجموعه ورزشی برطرف و ورزش دوستان این خطه از آن به خوبی استفاده کنند.

او تصریح کرد: سکوی تماشاگران این زمین چمن که به دلیل کمبود منابع مالی اجرا نشده بود با پیگیری و تامین مصالح مورد نیاز توسط دفتر نماینده محترم و مشارکت شهرداری علامرودشت به سرانجام خواهد رسید.

وی همچنین به نبود روشنایی برای انجام بازی در شب اشاره کرد و گفت: با پی گیری های انجام شده قرار است این مهم در اسرع وقت انجام شود تا بازیکنان و تماشاچیان به خوبی از این فضای ورزشی بهره ببرند.

فرماندار لامرد گفت: پروژکتورهای این مجموعه تامین شده و مشکل انشعاب برق آن نیز با پیگیری حل شده و مدیر کل محترم ورزش و جوانان فارس نیز همکاری لازم جهت اجرای باقی مانده عملیات اجرایی از جمله تامین سایر اقلام مورد نیاز این مجموعه نیز به معمول میدارد.

نماینده عالی دولت در پایان، با بیان این مطلب که ورزشگاه انقلاب شهر لامرد نیز تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: در سنوات گذشته هزینه ای افزون بر ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان از منابع ملی با پیگیری نماینده محترم تامین شده و امسال نیز مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان از منابع وزارت نفت به این مجموعه ورزشی اختصاص داده شده است مابقی اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات شهرستانی تامین شده تا پیمانکار بتواند هرچه سریعتر در موعد مقرر پروژه را به بهره برداری برساند.

💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.