اداره آبفا به چاهورز رسید

لامرد ـ چاهورز/ با پیگیری های فشرده و چندین ماهه، مجوز تاسیس نمایندگی اداره آبفا بخش چاهورز اخذ شد.

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد با اعلام این خبر افزود: با توجه به فاصله و گستردگی بخش هشت هزار نفری چاهورز، نیاز به استقرار نمایندگی ادارات در این بخش بسیار ضروری بود، که یکی از این ادارات آبفا می باشد که خوشبختانه با پیگیری های دکتر موسوی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور، این مهم تحقق یافت.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: سازمان آب و فاضلاب کشور طی نامه ای در پاسخ به درخواست نماینده مردم، تصویب ساختار سازمانی این اداره را اعلام نموده و ما نیز تلاش می کنیم تا هرچه سریعتر زیرساخت های لازم برای راه اندازی این اداره در بخش چاهورز فراهم گردد.

فرماندار لامرد ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده درخواست چندین نمایندگی اداره در بخش چاهورز و دیگر بخش های شهرستان ارائه شده که امیدواریم با توجه به وضعیت و موقعیت شهرستان لامرد هرچه سریعتر به نتیجه برسد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه کنیم.

گفتنی است؛ پس از شهرهای لامرد، اشکنان، علامرودشت، اهل و خیرگو، شهر چاهورز ششمین اداره آبفایی است که نمایندگی آن در شهرستان لامرد تاسیس و شروع به کار خواهد کرد.

بخش چاهورز با بیش از ۲هزار خانوار در فاصله ۵۰کیلومتری مرکز بخش شهرستان لامرد استان فارس قرار دارد.

💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.