پیش‌بینی سهمیه آرد ویژه ماه رمضان و نوروز در فارس

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سهمیه آرد ویژه ماه رمضان و تعطیلات نوروز پیش‌بینی شده، سهمیه نانوایی‌ها شارژ شده و آرد به نانوایی‌ها حمل شده است.

به گزارش ایران ریپورتس، مرتضی شریفی اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه نانوایی‌ها از امروز آغاز شده است.

وی به شرایط جوی استان فارس اشاره و بیان کرد: پیش‌بینی و تدابیر لازم برای تامین آرد شهرستان‌ها انجام شده و با توجه به فصل کوچ عشایر، آرد مورد نیاز این قشر نیز تأمین شده است که از طریق اداره‌ کل امور عشایر و اداره کل غله استان توزیع می‌شود.

دبیر کارگروه رصد و پایش گندم، آرد و نان استان فارس با اشاره به نزدیکی میلاد کریم اهل بیت (ع) و لیالی قدر و سنت حسنه توزیع نان صلواتی، گفت: پیش‌بینی‌های لازم شده است تا بدون مشکل مردم بتوانند نذورات خود را انجام دهند.

او سه روش را برای انجام نذر و خیرات نان برای خیران اعلام کرد: خیران می‌توانند از طریق سایت nazar.ir و انتخاب گزینه خیرات و مشخص کردن نانوایی مورد نظر و پرداخت وجه نان اقدام کنند. همچنین خیران می‌توانند از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان نانوایی‌ها و گزینه خیرات این دستگاه‌ها اقدام به خریدن نان برای نذورات خود کنند. راه سوم هم این است که خیران از طریق سایت nanino.ir گزینه کسب و کار و زیر گزینه خیرات را انتخاب کنند و پس از طی این مراحل و تایید فرمانداری می‌توانند نان بخرند.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.