وزارت راه به داد مستاجران برسد!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینكه اجاره مسكن در شهرهای بزرگ بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا كرده است از وزارت راه و شهرسازی خواست تا با تامین مسكن استیجاری ارزان قیمت به داد مستاجران برسد.


به گزارش ایران ریپورتس، علیرضا پاك فطرت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذكر به وزیر راه و شهرساز ی، گفت:متاسفانه اجاره مسكن نسبت به سال قبل در شهرهای بزرگ بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا كرده و قشر كارمند، كارگر و بازنشسته توان پرداخت این مبالغ اجاره را ندارند. اكثر موجرین برای ودیعه مسكن تقاضای پول های كلان می كنند. جناب وزیر به هر نحوی می توانید به مستاجرین در تامین مسكن استیجاری ارزان قیمت كمك كنید.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذكر به سازمان سنجش، ادامه داد: تعداد زیادی از جوانان كنكوری معترض هستند كه تاثیر معدل به این صورت در رتبه بندی بی عدالتی و غیركارشناسی است. انتظار داریم شورای عالی انقلاب فرهنگی به اعتراض این جوانان كه آینده سازان كشور هستند توجه كند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح كرد: چرا صدا و سیما، شورای عالی انقلاب فرهنگی را در میز گردی دعوت نمیكند تا به دانش آموزان كنكوری پاسخ دهد، ای كاش اگر میخواستید تاثیر معدل را در كنكور ببینید از قبل تمام جوانب امر را در نظر میگرفتید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.