بخشدار مرکزی لامرد: اعتبارات هزینه شده در بخش مرکزی بیش از ۲۳۵میلیارد تومان است

عبدالهی بخشدار مرکزی لامرد خبر داد:
اعتبارات هزینه شده در بخش مرکزی لامرد در یکساله اخیر افزون بر ۲۳۵میلیارد تومان است.

به گزارش ایران ریپورتس، حسین عبدالهی بخشدار مرکزی شهرستان لامرد در آئین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش مرکزی لامرد اظهار کرد: عملیات بهسازی معابر در روستای پنگرویه با اعتباری افزون بر ۸ونیم میلیارد تومان و ۱۷ هزار مترمربع آسفالت شده است.

وی با بیان این مطلب که بیشتر آسفالت ها در مکان های عمومی همانند مساجد، مدارس و … انجام شده خاطرنشان کرد: با اعتباری که دهیاری پنگرویه داشت فقط می توانستیم مخلوط و زیرسازی این کوچه ها را انجام دهیم اما با همیاری و تلاش های دکتر موسوی، فرماندار، بنیاد مسکن و سایر مسولین مرتبط توانستیم ۱۷هزار مترمربع زیرسازی، بیس و آسفالت کوچه ها را در پنگرویه انجام دهیم.

او با بیان این موضوع که زیرسازی و اجرای بیس بیش از ۲۳هزار مترمربع و به طول ۱۴ هزار متر انجام شده است تصریح کرد: در پروژه های هفته دولت ۱۴۰۲ شهرداری لامرد چهار پروژه دیوار ساحلی، تک لبه، آسفالت بافت های فرسوده و تعویض روشنایی بلوار شهید مطهری با هزینه ای بالغ بر ۳۰میلیارد تومان اجرا شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اجرای بهسازی و آسفالت روستاها در هفت روستای پنگرویه، عالی اباد، کندر محمدی، کندر کلاه بلند، سیگار، جری و لشکان به مبلغ ۱۹میلیارد و پانصد وهفتاد میلیون تومان اجرا شده است.

عبدالهی به حوزه ورزش در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی نیرایی نو به مبلغ ۱میلیارد و سیصد میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: در بحث مدیریت مصرف برق شهرستان، رفع افت ولتاژ، اصلاح پایه های مخاطره آمیز، احداث شبکه فشار ضعیف، نصب ترانسفورماتور، نصب ۶۰۰ عدد پایه روشنایی لاک پشتی، افزایش قدرت ترانس در کل روستاهای بخش با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد وهفتصد میلیون تومان اجرا شده است.

بخشدار مرکزی لامرد با بیان این مطلب که پروژه هایی که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت اجرایی داشته را افتتاح نکرده و به زمانی دیگر موکول کرده ایم اظهار داشت: پروژه نوسازی مدارس همانند مدرسه زینب سیگار، نمازی نخل صفا و رقیه بدیعی لامرد علی رغم اینکه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند افتتاح نکردیم بلکه در اینده نزدیک افتتاح خواهد شد. که اعتبار همه اینها بیش از ۳۰میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: پروژه عمرانی اورژانس غرب شهر لامرد به مبلغ سه میلیارد تومان که هزینه آن از سوی خیر تامین اعتبار شده و در حال تملک زمین به بهداشت و درمان می باشد.

بخشدار مرکزی لامرد با بیان این مطلب که تمامی اعتبارات هزینه شده در یکساله اخیر ۲۳۵میلیارد تومان در بخش مرکزی است تصریح کرد: مسیر فرودگاه به سمت تونل شهید باقری ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که اعتبار آن افزون بر ۱۴۰
میلیارد تومان است که در آینده نزدیک افتتاح می شود اما جز عملکرد یکساله دولت در بخش مرکزی محسوب می شود.

در این آئین، رئیس بنیاد مسکن شهرستان لامرد نیز اظهار کرد: نهضت آسفالت به همت دولت مردمی ایت الله رئیسی از سال گذشته شروع شد و امسال نیز با قدرت و قوت ادامه پیدا کرده است.

وی، با بیان این موضوع که ۲۰۰هزار مترمربع در سال گذشته در روستاهای لامرد آسفالت شده است تصریح کرد: هئیات امناء ماشین آلات موقوفه نیز پای کار آمدند و ماشین آلات را در اختیار گذاشتند و کار فوق العاده ای را انجام دادند و تا پایان سال در روستاها به ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت خواهیم رساند.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.