میراث فرهنگی فارس ضعیف‌ترین دستگاه در اجرای مصوبات

به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس ضعیف ترین دستگاه در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان می باشد.

به گزارش ایران ریپورتس، یکسال پس از سفر رئیس جمهور به فارس، مدیرکل دفتر فنی استانداری این استان، طی نشستی میزان تحقق مصوبات این سفر را این گونه اعلام کرد: مجموع اعتبارات مصوب، 8908 میلیارد تومان بوده است که 56 درصد آن جذب شده است و نسبت به روند اجرایی مصوبات، 40 درصد جلو هستیم.

امیرحسین جمشیدی گفت: از میان مصوبات سفر، 3 مصوبه اجرایی نشده است و از میان دستگاه ها، میراث فرهنگی و گردشگری ضعیف‌ترین و آب منطقه ای بهترین عملکرد را داشته و دستگاه‌های شرکت گاز، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید به همه تعهدات خود عمل کرده اند.

وی افزود: مصوبات استان در حوزه جهاد کشاورزی و دانشگاه ها ضعیف بوده، اما در سه حوزه بهداشت و درمان، راه و آب مصوبات قوی را داشتیم.

بهره‌برداری از 55 پروژه مصوب 

اکنون پس از گذشت 18 ماه از سفر هیات دولت و در حالی که در آستانه دومین سفر رییس جمهور و اعضای کابینه او به فارس قرار داریم، بر اساس اعلام دفتر فنی استانداری فارس، 110 مورد از مصوبات سفر در حال اجرا است و نیمی از مصوبات نیز به بهره‌برداری رسیده است که تاکنون حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد این پروژه ها هزینه شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه 4 پروژه از مصوبات سفر هنوز اجرا نشده است، بیان کرد: ۵۵ پروژه مصوب این سفر به طور کامل اجرا و به بهره برداری رسیده است که از اجرای تنگ ابوالحیات، جاده نی ریز و برج فناوری از آن جمله است.

وی تصریح‌کرد: ۵۵ پروژه دیگر نیز اکنون در حال اجرا است و در موعد مشخص شده طی زمان‌بندی تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.