عزم جزم مدیریت شهری شیراز برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از عزم جزم مدیریت شهری برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور گفت.

به گزارش ایران ریپورتس، علی اکبر سلطانی، رییس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در رویداد ریورس پیچ رهش  گفت: حل بسیاری از مسائل و موضوعات مختلف حوزه شهری می تواند بوسیله شرکت های دانش بنیان و فناور مرتفع شود.
وی با اشاره به لزوم حرکت به سمت درآمد پایدار عنوان کرد: برای سال آینده در نهایت ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بعنوان بودجه شهرداری شیراز مصوب شده که برای رسیدن به آن و خرج کردنش باید برنامه  داشت.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز  با بیان اینکه شهرداری باید ورودی جدی و تاثیرگذار به حوزه شرکتهای دانش بنیان و فناور داشته باشد، به مسائل و موضوعاتی در زمینه حمل و نقل و ترافیک و پروژه های عمرانی شهر اشاره کرد که با حضور شرکتهای دانش بنیان و فناور بسیاری از آن قابل رفع شدن است.
وی در مثالی توضیح داد: دوچرخه های بیدود هم اکنون یکی از موضوعات شهری است که متأسفانه در کشور هیچ شرکتی امکان ساخت و تامین قفل های آن را ندارد و بسیاری موضوعات مشابه که درصورت تمرکز جوانان امکان حل شدن آن وجود دارد.
سلطانی از عزم جزم شورا و شهرداری شیراز برای حمایت از مجموعه های دانش بنیان و فناور گفت و افزود: باید روزی برسد که در حوزه شهری به افتتاح کارخانه نوآوری برسیم، موضوعی که دور از دسترس نخواهد بود.
وی  همچنین از شرکت های دانش بنیان و فناور درخواست کرد: 
مطالبه و عزم دوستان حوزه فناوری امید دهنده و پیشران شورا و شهرداری در این زمینه ها خواهد بود .

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.