آمادگی مرکز نوآوری شهرداری شیراز جهت همکاری با فناوران و نخبگان این کلان‌شهر

کارشناس مسئول مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز گفت: وظيفه مركز نوآوری و فناوری تازه تأسيس در بدنه شهرداری شيراز تسهيل‌گری و پل ارتباطی بين شركت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور است.

به گزارش ایران ریپورتس، دبير برگزاری رويداد ريورس پيچ رهش و مسئول مركز نوآوری و فناوری شهرداری شيراز اعلام کرد: وظيفه مركز نوآوری و فناوری تازه تأسيس در بدنه شهرداری شيراز تسهيل‌گری و پل ارتباطی بين شركت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور با سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری شيراز است كه ۱۴ بند حمايتی در آيين‌نامه مركز ديده شده و آمادگی همکاری با فناوران و نخبگان کلان‌شهر شيراز را داريم. 

محمد سادات شريفی افزود: ريورس پيچ شامل دو مرحله برگزاری با هدف ايجاد ارتباط بدون واسطه بین سازمان‌ها و شركت‌ها برگزار می‌شود. 

به گفته کارشناس مسئول مرکز نوآوری و فناوری شهرداری شیراز؛ در مرحله اول رويداد امروز ٦ سازمان شهرداری از جمله مدیریت پسماند، سيما، منظر و فضای سبز شهری، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، کنترل ترافیک، حمل‌ونقل ريلی و سازمان فاوا مهمترين نيازهای فناورانه خود را مطرح می‌کنند و در مرحله بعد جلساتی بعد از ظهر همان روز تحت عنوان جلسات رودرو برگزار می‌شود و صاحبين ايده راه‌حل خود را در خصوص نياز‌های مطرح شده عنوان می‌کنند.

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.